експорт > международни изложения


Д-р Митко Василев: Изложенията са трамплин към немския и световния пазар

Главният управител на Германо-Българската индустриално-търговка камара пред exporter.bg за един от инструментите, с който малките и средни предприятия могат да развиват експортна дейност

Германо-Българската индустриално-търговска камара е представител на шест германски панаира за България.


>>>
 

експорт > пазари


Дионисомарбле България изнася прочутия врачански камък в Китай, вдига обемите за Европа

Йоргос Диамантопулос, управляващ директор на компанията, пред exporter.bg за това, че трябва да се придобиват нови находища, защото старите не могат да се експлоатират до безкрай

Дионисомарбле България ООД продава 70 % от продукцията си в Китай, а останалите 30 % - като суровина и готова продукция, през компанията и нейните български клиенти се реализират в Европа.


>>>
 

експорт > пазари


Какво се случва след като Украйна премахна митата за български стоки

Фирми от Клубът на експортьора към сайта exporter.bg коментират ефектът от това решение на украинското правителство

Според анализ на Министерството на икономиката България има потенциал да си върне част от загубените през последните две години позиции на 43-милионния украински пазар.

>>>
 

 

експорт > пазари


Д-р Митко Василев: В Германия малките и средни предприятия са гръбнакът на икономиката, към това би трябвало да се стремим и в България

Главният управител на Германо-Българската индустриално-търговска камара пред exporter.bg за внушителния ръст при износа на родна продукция на германския пазар и за рекордния търговски обмен между България и Германия

„Немският пазар е заситен. Атрактивни пазарни ниши трудно могат да се открият. Българските компании трябва не да търсят ниши, а да пробиват на пазара със силни конкурентноспособни продукти“, смята д-р Митко Василев.

>>>
 

експорт > пазари


Петър Петров: Предоставяме качествени услуги, сравними с тези на големите световни компании

Консултантът по мениджмънт на Гопет Транс ЕООД разкрива пред exporter.bg кое прави компанията силна на външните пазари

„Въпреки сериозните предизвикателства и нарастващата конкуренция, успяхме да запазим темповете на развитие и да привлечем доста нови клиенти“, казва Петър Петров

>>>
 

финанси > банки


СИБАНК отчита ръст на кредитите за малки и средни предприятия

Все по-голям брой инвестиционни проекти се кредитират в областта на здравеопазването и машиностроенето. През 2015 г. надделява търсенето на оборотното финансиране пред инвестиционното.

През 2016 г. от банката очакват увеличаване на финансирането на инвестиционни проекти, предвид стартиращите нови мерки по различните Европейски програми, които целят да подпомогнат клиентите, както при модернизация на производството, така и при навлизането на нови пазари.

>>>
 

за ценители > винен бизнес


Милица Зикатанова: Мелнишкият регион изживява ренесанс в лозарството и винарството

Милица Зикатанова, мениджър "Маркетинг и продажби" във Винарска изба Вила Мелник, пред exporter.bg за картата с винени маршрути в Мелнишки регион

„Преимуществото на Мелнишкия регион е, че цените в туристическия сектор – хотели, ресторанти, спа, екскурзии - все още са в пъти по-ниски от тези в Гърция“, казва Милица Зикатанова.

>>>
 

експорт > пазари


Известен моден предприемач създаде стопанство, в което отглежда билки

Васил Райчев пред exporter.bg за това какво преживява градският човек, когато отиде на село и започне, освен с другия си бизнес, да се занимава и със земеделие

“Предприемачът трябва да открива нови територии”, казва човекът, който бе сред пионерите в търговията с маркови дрехи в България след 10-ти ноември 1989 г.

>>>
 

експорт > пазари


Български производители експортират билки за 35 млн. евро на година

Българската коприва, липа, маточина и глог се купуват не само в Европа, но и в Южна Америка и Африка

Най-голямо количество от нашите билки се продава в Германия, Франция и Испания, сочат данните на Асоциацията на билкарите и гъбарите в България.


>>>
 

експорт > пазари


Българските фирми изнасят за все по-далечни и екзотични пазари

Анна Кършовска, директор на Дирекция "Застраховане и презастраховане и бизнес развитие" в БАЕЗ пред exporter.bg за по-голямата географска диверсификация на износа

Традиционно големи партньори като застрахован обем на доставки остават Румъния, Гърция, Сърбия, Македония и Турция, отбелязва Анна Кършовска.

>>>
 

експорт > пазари


42 % от експорта през 2014 г. е осъществен от малкия и средния бизнес

Любен Петров, заместник-министър на икономиката: Когато бизнесът отчита добри резултати, това е най-обективната оценка за работата на екипа на Министерство на икономиката към стабилизиране на бизнес-климата и ускоряване темповете на икономически растеж.

За трета поредна година партньор на „Експортьор на годината 2014“ бе Министерството на икономиката. Генерален спонсор на награждаването на най-добрите износители бе СИБАНК.

>>>
 

компании > класации


"Тирбул" ЕАД спечели голямата награда “Експортьор на годината” за 2014 г.

“Експортьор на годината” за Най-динамично развиваща се компания в експорта за 2014 г. стана „Булгарплюм“ АД, а приза за  Завоюване на нови пазари отиде при „АПС Трейдинг“ ООД. Първият носител на наградата за Устойчивост на развитие е „Рожее Ванден Берхе БГ“ ЕАД.

Патрон на събитието за трета поредна година бе Министерството на икономиката. Генерален спонсор на връчването на наградите „Експортьор на годината 2014“ бе СИБАНК.


>>>
 

компании > класации


Номинирани за наградите “Експортьор на годината” за 2014 г.

Сайтът на успелите в експортния бизнес exporter.bg ще връчи днес за  трета поредна година наградите “Експортьор на годината”

Класациите са изготвени от рейтинговата агенция “Актив”, независим член на Geneva Group International, и са проверени от Националния статистически институт. Патрон на събитието за трета поредна година е Министерството на икономиката. Генерален спонсор на церемонията по връчването на наградите „Експортьор на годината 2014“ е СИБАНК.

>>>
 
<< Начало < Предишна 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Следваща > Последна >>

Страница 40 от 59
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер