експорт > пазари


Когато говорим за експорт, всяка компания трябва да предлага качество, гъвкавост и бързина

Ангел Ангелов, управител на Джи И Фармасютикълс, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че на Запад има правила и те се спазват

"Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не", казва Ангел Ангелов.

>>>
 

експорт > пазари


Важно е да се конкурираме на външните пазари не само на база цена, а на база качество

Стефан Стайков - изпълнителен директор на Национална компания Индустриални зони, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това как продаваме български имидж навън

„Най-важните неща за чуждестранните инвеститори са кадрите, с които работим, и единната стабилност в държавата“, казва Стефан Стайков.

>>>
 

експорт > международни изложения


Галина Нифору: Виното е приказка, разказвана от тези, които го правят

Галина Нифору, директор на Балканският международен винен конкурс и фестивал (BIWC), пред exporter.bg за огромния интерес към балканските вина от страна на световните винени експерти

„Трябват повече посещения във всички Балкански страни, за да ги “заразим” с нашия ентусиазъм, така, както “заразихме” международното жури“, казва Галина Нифору

>>>
 

коментари > анализи


Предприемачи оценяват ролята на дигитализацията в своите компании като решаваща

Анкета на Германо-Българската индустриално-търговска камара, с главен управител д-р Митко Василев, показва,  че по отношение на актуалното ниво на дигитализация, ръководствата на над половината от запитаните 59 фирми отговарят, че то е над средното

Резултатите оборват тезата, че по-високата степен на дигитализация води до освобождаване на персонал.

>>>
 

експорт > пазари


Имаме висококачествени вина и трябва да сме горди с продукта Made in Bulgaria

Цветелина Николова, управляващ директор на „Платиниум брандс“ и „Катаржина естейт“, на конференцията на Exporter.bg „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, за потенциала на българското вино и къде е България на световната винена сцена

„Стъпваме на международните пазари с желание и увереност и се опитваме с реални дегустации да покажем, как винопроизводството се е развило и можем да сме конкурентни с всяка една държава“, каза още тя.

>>>
 

експорт > пазари


Заместник-министър Любен Петров: Бизнесът трябва да се обединява, за да е конкурентен на външните пазари

Предлагането на продукцията на повече български производители под една марка ще отвори нови пазари и ще удовлетвори високите изисквания на чуждестранните партньори по отношение на количество и качество, заяви Любен Петров на конференцията “Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от сайта exporter.bg

„Българският експорт тряба да бъде стимулиран да превишава импорта, за да можем всички да живеем малко или повече по-добре“, смята Любен Петров.

>>>
 

експорт > пазари


Има тенденция за нарастване дела на стоките с висока добавена стойност в българския експорт

Сергей Цветарски, председател на Националния статистически институт, пред exporter.bg за тенденциите в българския износ през 2015 г. и  очакванията за 2016 г.

„Най-голям дял в структурата на износа на стоки през 2015 г. имат продуктите от индустриалните сектори“, отбелязва Сергей Цветарски.


>>>
 

експорт > пазари


Exporter.bg даде медийна трибуна на малките и средни фирми в експорта

Предприемачи коментираха на конференция, организирана от сайта, как се приемат продуктите с марка Made in Bulgaria на външните пазари

Генерален спонсор на събитието бе СИБАНК.

>>>
 

експорт > пазари


Делът на малките и средни предприятия в износа на България е 45,4%

Изнесли сме продукция за 45,5 млрд. лв. за 2015 г., което е ръст от 5,2% спрямо 2014 г.

Зам.-министър Любен Петров: "Бизнесът трябва да се обединява, за да е конкурентен на външните пазари". Конференцията „Made in Bulgaria - предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, се проведе под патронажа на Министерството на икономиката и с партньорството на Националния статистически институт. Генерален спонсор на събитието бе СИБАНК.

>>>
 

експорт > пазари


Exporter.bg организира конференция на тема: Made in Bulgaria - предимство или недостатък

Конференцията се провежда под патронажа на Министерството на икономиката и с партньорството на Националния статистически институт. Основен акцент в нея  ще бъде разпознаваемостта на българските стоки на външните пазари и  как малките и средни фирми в България се вписват със своята експортна дейност в световните тенденции.

Генерален спонсор на събитието е СИБАНК.

>>>
 

компании > непублични компании


„Пиринско“ с 14% дял от общия пазар на бира за 2015 г.

На пазара вече е новото попълнение в портфолиото - „Пиринско Младо Пиво“

Инвестиции за над 2 млн. лв. е направила компанията за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на „Пиринско Младо Пиво“ в пивоварната в Благоевград.

>>>
 

експорт > международни изложения


Stobi Aminta 2013 на изба Стоби спечели златен медал в конкурсната надпревара на Петия юбилеен The Balkans International Wine Competition 2016

Stobi Aura - Syrah Barrique 2013 и Stobi Veritas - Vranec Barrique 2013 се окичиха с бронзови медали

Вината на македонската изба Стоби, които са с изключително добро съотношение качество - цена се доставят в България от Юротим ООД, партньор на Стоби у нас.

>>>
 

експорт > пазари


Стокообменът между България и Бавария през 2015 г. достигна ново рекордно ниво от 917 млн. лв.

Ервин Хубер, член на Баварския Ландтаг, бивш министър на икономиката на Бавария, в словото си на традиционната Баварска вечер в София: „Залагаме надеждите си на политическата стабилност и икономическото развитие на България“

80% от заетите в Бавария работят в малки и средно големи фирми.

>>>
 
<< Начало < Предишна 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Следваща > Последна >>

Страница 46 от 69
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер