експорт > пазари


Инж. Емил Шаранков: В Румъния въпросът с надвзетите пари от фирмите за ток е решен, в България не

Изпълнителният директор на ВМВ-Метал пред exporter.bg за факторите, които обуславят конкурентоспособността на малките и средни фирми от експортния бизнес и за натиска, на който е подложен металургичния бранш

„Европейският парламент потвърди решението си да не дава на Китай статут на пазарна икономика. Този път България имаше активна позиция в Брюксел по този въпрос“, отбелязва инж. Емил Шаранков.


>>>
 

изби > класации


Конкурсът за наградата на сайта exporter.bg - “ЗЛАТНАТА ИЗБА”, тръгна за втора поредна година

Гласувай в exporter.bg за твоята любима българска и любима чуждестранна винарска изба. Предложи твоята любима марка българско вино.

На церемонията по връчването на наградата “ЗЛАТНАТА ИЗБА” през декември ще бъдат поканени участвали в гласуването по Интернет, определени със жребий. Жребий ще определи, кои от тях ще спечелят специални награди.

>>>
 

експорт > пазари


Голд Ойл - успешният модел за семееен бизнес

За тежестта на думата в бизнеса, за предимствата и недостатъците на семейния бизнес и как се работи в България, разговаряме с Реджеп Боларджа, собственик на фирмата за слънчогледови продукти - Голд Ойл

99% от продукцията на компанията е предназначена за износ – основно в Турция и Европа.

>>>
 

експорт > международни изложения


Един от най-емблематичните брандове на Катаржина Естейт – Encore Syrah 2013, спечели единствения златен медал за България от Syrah du Monde 2016

Избата се нареди сред най-добрите производители на сира в света

Огромно признание за Катаржина Естейт са високите отличия - Златен медал за Encore Syrah 2013 и Сребърен за Encore Syrah 2009.


>>>
 

финанси > банки


Марсел Рой: Общинска банка е пример за добра европейска публична банка

С концерт и благотворителна кауза Общинска банка отбеляза 20-годишнината си 

Гости от страната и чужбина дойдоха за празника на Общинска банка

>>>
 

експорт > пазари


Кирил Вътев: Продуктите, които изграждат положителен образ на България по света, са киселото мляко, бялото саламурено сирене и българската роза

Високоразходните родни предприятия, дребни спрямо себеподобните в Европа и лошата репутация на страната ограничават възможностите за експорт на български месни продукти

„Съществени фактори за слаб експорт на месо и месни продукти са ниският капацитет на кланиците и вносните суровини, с които работят преработвателите“, казва пред exporter.bg Кирил Вътев, собственик на месопреработвателното предприятие „Тандем“.


>>>
 

експорт > пазари


България е единствената страна в света, която произвежда пух по нова, иновативна технология

Херман Верстапен, директор на „Даун Криейтърс“ (доскоро Булгарплюм) пред exporter.bg за развитието на бизнеса с пух, инвестициите и износа на ноу-хау

2 млн. евро са инвестирани в новата фабрика, близо до Брезово. „Преработката на пера и пух е изцяло експортно ориентиран бизнес. Около 90% от българския пух се продава в Япония, което говори за много високо качество“, казва Херман Верстапен.

>>>
 

бизнес > лица от бизнеса


Кирил Вътев: Ако ние не отстояваме националното си достойнство, никакви закони няма да ни помогнат

Собственикът на месопреработвателното предприятие „Тандем“ Кирил Вътев пред exporter.bg за бизнес климата в България, за правилата в бизнеса и предизвикателствата пред него

„Марката „Тандем“ се ползва с най-високо потребителско доверие. Това е най-важното за мен и винаги за това съм се борил. Най-ценното нещо в живота е доверието. Защото от недоверие можем да се разболеем. Когато има доверие, се работи с лекота“, казва Кирил Вътев.

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: АПС Групата разполага с ресурс да постигне 20 % ръст на оборота през новата финансова година

Генералният мениджър на АПС Трейдинг ООД пред exporter.bg за четирите ключови думи, които правят една компания успешна

„Пазарът е определящ. В определени моменти се опитваме да го моделираме като предлагаме изделия, които са на съвсем друго ниво като технология“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

бизнес > региони


СИБАНК подкрепя бизнеса в Североизточния регион с ресурс по Програма COSME

СИБАНК, единствената българска банка, която работи по Програма COSME,  е подписала 200 договора за финансиране на бизнеса за над 36 млн. евро, като 12% от тях са в Североизточен регион и са на стойност 4 млн. евро.

„СИБАНК е партньор на водещите международни и национални финансови институции в подкрепа на развитието на регионите“, заяви Франк Янсен, изпълнителен директор на СИБАНК.

>>>
 

експорт > пазари


България е на второ място в Европа по относителен ръст на площите за биоземеделие

По данни от годишния доклад "Светът на биологичното земеделие" – 2016, страната ни е на 13-то място по брой на биологичните производители, които са 3893

 

“Трябва ни силна подкрепа за маркетингови дейности и изграждане имиджа на българските биологични продукти като висококачествени продукти, каквито са”, казва пред exporter.bg Петко Симеонов – председател на Сдружението за биологично пчеларство, член на Българска Асоциация Биопродукти и производител на биологичен мед.

>>>
 

политика > бизнес среда


57% от българския бизнес оценява икономическата обстановка като задоволителна, според годишното проучване на ГБИТК

В допитването за 2016 г. се включиха 107 фирми, членове на Германо-Българската индустриално-търговска камара ( ГБИТК). 70% от тях са малки и средни предприятия, а 30% спадат към категорията на големите.

Предимствата на България като дестинация за бизнес продължават да бъдат атрактивната данъчна тежест, ниската цена на работната ръка и членството в Европейския съюз.

>>>
 

експорт > пазари


Via Verde пуска на пазара нова серия вина Expressions

Експортните планове на компанията за реколта 2015 г. са насочени, както към европейските пазари, така и към САЩ, Япония, Китай, Хонг Конг и Русия.

„Винаги се стремим да създаваме вино, което разкрива потенциала на сортовете и тероара, вино със свой собствен характер и дух. Вино, което вдъхновява. Серия Expressions е вдъхновена от идеята за свободата да изразяваш себе си, своите чувства, мисли и емоции“, казва пред exporter.bg Мариана Василева, собственик на бранда Via Verde.

>>>
 
<< Начало < Предишна 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Следваща > Последна >>

Страница 47 от 69
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер