финанси > банки


Рекордно ниски лихви от Общинска банка

Промоционалните предложения са част от специалните подаръци по случай 20-годишния юбилей на банката

Новите лихвени нива на продуктите на Общинска банка се открояват със стойности по-ниски от средните към момента, което ги прави изключително атрактивни и желани. Промоционалните лихви и преференциите по юбилейните продукти ще са валидни до 31.12.2016 година.

>>>
 

експорт > пазари


Йоран Свенсон: Трябва да се забрани изречението „българска му работа“

Президентът на Българо-Скандинавска камара и консул на Швеция в България на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, каза: Нямате нужда да се извинявате, че сте българи. Напротив.

"Българският бизнес трябва да има самочувствието, че знае потенциала си, какви продукти предлага и какви дългосрочни планове има за 10 години напред", смята Йоран Свенсон.

>>>
 

 

експорт > пазари


За втора поредна година Клубът на експортьора към exporter.bg се срещна с търговските представители на България в чужбина

Това се случи в София Тех Парк, в рамките на Годишната среща на Министерството на икономиката с бизнеса.

И тази година между фирмите от Клубът на експортьора и нашите търговски посланици в чужбина се стигна до директни контакти и обмен на информация за пазарите в страните от Европейския съюз и извън него.

>>>
 

експорт > пазари


Надежда Иванова - СТИВ Рим, спечели приза за най-добър търговски представител на България за 2015 година

Ценното отличие беше връчено от Любен Петров,  заместник-министър на икономиката

Конкурсът се организира от Българската търговско-промишлена палата съвместно с Министерство на икономиката, а Голямата награда - бронзова статуетка „ХЕРМЕС” и Грамота, се връчват за шеста поредна година.

>>>
 

бизнес > лица от бизнеса


Петър Андронов, главен изпълнителен директор на СИБАНК, беше отличен с орден за заслуги към короната на Белгия

Петър Андронов благодари на Н.Пр.Аник Ван Калстър, посланик на Кралство Белгия в България, за високото отличие

Високото отличие представлява един от трите национални белгийски ордена, а решението за удостояване на чужденци се взима от Краля на Белгия. Удостояването с ордена се приема като знак на лично почитание на Краля към удостоения.

>>>
 

експорт > пазари


Кирил Вътев: Защо сме на челните места в света по експорт на зърно, на първо място по експорт на слънчоглед, а пък внасяме месо и мляко?

Собственикът на месопреработвателно предприятие „Тандем“ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, попита: Как да се конкурираме навън, когато вътрешното потребление пада?

"Основното предимство на нашите западни конкуренти е собствена суровина и собствен контрол. В момента българското месопреработване е изцяло зависимо от вноса на суровини и цените на месото на международните пазари", казва Кирил Вътев.

>>>
 

експорт > пазари


Инж. Евгени Дракалийски: Основните фактори да сме конкурентни са цена, качество и срок на доставка

Търговският директор на ВМВ Метал на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това как успяват да се преборят с международната конкуренция и как увеличават експорта си

„Ние сме най-голямата леярна в Европа, според нашите партньори“, казва инж. Дракалийски.

>>>
 

експорт > пазари


Най-голямото предизвикателство пред бизнеса за следващите две години, според самите износители, е подобряване на навиците на плащане на техните клиенти

Анна Кършовска, директор Дирекция „Застаховане“ към БАЕЗ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че застраховането на кредитни рискове е уникален инструмент, който повишава конкурентоспособността на износителите на външните пазари

"Данните, които ви предоставих са свързани с начина и морала на плащане на компании от Европа. Те посочват, че търговският кредит (отсроченото плащане) се налага все повече, като дори се удължават не само договорените, но и реалните срокове на плащане", каза Анна Кършовска

>>>
 

експорт > пазари


Ангел Ангелов: Шансът на малките и средни предприятия на външните пазари е да спазват правилата

Управителят на „Джи И Фармасютикълс“ пред exporter.bg за правилата в бизнеса и конкурентоспособността на българските фирми на чуждите пазари

„Ако малките и средни фирми предложат продукт, гарантират качеството, което се очаква, гарантират гъвкавост и успеят да дадат малко по-ниска цена, не драстичнo по-ниска, тогава имат всички шансове на външните пазари“, казва Ангел Ангелов.

>>>
 

експорт > пазари


Андон Кръстевски: Предстои ни много работа, но съм сигурен, че един ден Вранецът ще стане припознат сорт в цял свят

Заместник-директорът на Stobi Winery и енолог на избата пред exporter.bg за това, че чаша Вранец Веритас не е чаша вино, а е чаша здраве

“Темпераментът, който го има във виното Вранец, в Черният кон, е темпераментът на народите от Балканите. “Ние сме по-пъргави, диви, необработени и естествени, като чаша вино Вранец”, казва Андон Кръстевски.

>>>
 

експорт > пазари


БАЕЗ предлага защита от търговски рискове на над 300 български износители

Илиян Райчев – изпълнителен директор на БАЕЗ, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че в бизнеса винаги има риск и че мястото на БАЕЗ е да минимизира този риск

"Ползвайки застраховките на БАЕЗ, бизнесът повишава конкурентоспособността си", казва Илиян Райчев

>>>
 

експорт > пазари


Когато говорим за експорт, всяка компания трябва да предлага качество, гъвкавост и бързина

Ангел Ангелов, управител на Джи И Фармасютикълс, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че на Запад има правила и те се спазват

"Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не", казва Ангел Ангелов.

>>>
 

експорт > пазари


Важно е да се конкурираме на външните пазари не само на база цена, а на база качество

Стефан Стайков - изпълнителен директор на Национална компания Индустриални зони, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това как продаваме български имидж навън

„Най-важните неща за чуждестранните инвеститори са кадрите, с които работим, и единната стабилност в държавата“, казва Стефан Стайков.

>>>
 
<< Начало < Предишна 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Следваща > Последна >>

Страница 48 от 72
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер