Банер

експорт > международни изложения


New Wines of Ancient Thrace ще промотира българските вина на две от най-големите изложения в света

Българската асоциация на износителите на вино ще представи родни винопроизводители на ПроВайн Шанхай от 7 до 9 ноември и Hong Kong International Wine & Spirits Fair  от 10 до 12 ноември 2016 г.

"Истински вярваме в успеха си", коментира Галина Нифору, председател на асоциацията.


>>>
 

експорт > пазари


Виетнам е приоритетен пазар за европейските производители на вино и козметика

Пазарът на козметични продукти във Виетнам се доминира предимно от чуждестранни компании, които имат 90% пазарен дял

Ръстът на вноса на вина във Виетнам е 25% годишно. Вносът само  на вина от Франция и Италия годишно се увеличава с 20%.

>>>
 

бизнес > лица от бизнеса


Йоргос Диамантопулос: Ветроходството ми дава чувството за свобода

Управляващият директор на „Дионисомарбле – България“ ЕООД пред exporter.bg за хобито, което му позволява да се наслади на невероятно красиви острови и заливи, достъпни само от морето

„Еднакво предизвикателно е да правиш бизнес и да управляваш яхта“, казва Йоргос Диамантопулос.


>>>
 

експорт > пазари


Високотехнологични продукти, самолети, машини, МПС и кожи, са основните стоки, които страните-членки на ЕС изнасят за Виетнам

Основните страни-износители са Германия, Франция, Италия, Холандия и Белгия

За първите шест месеца на 2015 г. търговският стокообмен между  Европейския съюз и Виетнам е достигнал до 17.90 млрд. евро.

>>>
 

експорт > пазари


Изнасяме за Виетнам най-много медикаменти, хербициди, пшеница и семена от слънчоглед

През 2015 г.  страната ни е изнесла стоки за 70.7 млн. лв., което е с 94.2% повече спямо 2014 г. Вносът е намалял с 10.7% и е в размер на 89.3 млн. лв.

Износът на България за Виетнам за 8-те месеца на 2016 г. отбелязва ръст от 106.1% спрямо същия период на 2015 г. и е в рамер на 80.8 млн. лв.


>>>
 

експорт > пазари


Южна Корея е най-активен потребител на системата на експортно застраховане

След създаването на Корейската корпорация за експортно застраховане, нивото на използване на експортно застраховане рязко се увеличава до 21,7% средно годишно през 2003-2004 г. и нараства до 37,8% през 2009 г.

Анализ на Анна Кършовска за икономическия растеж на Южна Корея, вследствие на политиката на правителството за насърчаване на експорта, специално предоставен на exporter.bg.

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: APS има потенциала да заеме едно от челните места в света в производството на термо принтери

Генералният директор на APS Group в специално интервю за еxporter.bg за това, че инвестицията от 3 млн. евро ще доведе до производство на нови изделия и стъпване на нови пазари

„В България има достатъчно находчиви хора, с опит и с хъс за работа, които биха могли, образно казано, да разбият някои стени“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

експорт > пазари


Машиностроенето бележи значителен ръст на експорта през последните седем години

За периода 2008-2015 г. износът на машини от България е нараснал с 64%, като само за 2015 г. ръстът е с 4.1% и заема 7% от общия експорт на страната

"Произведената продукция от предприятията е на обща стойност 2.47 млрд. лв., а оборотът на външните пазари на производството на машини възлиза на 1.83 млрд. лв. и постига увеличение с 3%.", отбеляза министър Божидар Лукарски.

>>>
 

експорт > пазари


APS Group инвестира 3 млн. евро в нов индустриален парк в Ботевград

Паркът е най-мащабната база за производство на термични принтери в Югоизточна Европа и ще произвежда 6 млн. принтера годишно

„APS се разрасна от една малка компания, до важен играч в производството на термични принтери. Развиваме нашия продукт с български инженери, сглобяваме принтерите, тук в Ботевград, и ги изнасяме в цял свят с марката „Произведено в България“, заяви собственикът на компанията Паоло Визентини.

>>>
 

компании > инвеститори


Стефан Стайков: Моята дългосрочна визия е индустриалните зони да се утвърдят като предпочитано място за работа, както за инвеститорите, така и за хората, които търсят добра работна среда

Изпълнителният директор на Национална компания Индустриални зони пред exporter.bg за това как да се спечели и съхрани доверието на чуждите инвеститори

„Нашата мисия е да убедим инвеститорите, независимо дали са български, или чуждестранни, че позиционирайки се на територията на индустриалните зони в страната ни, те биха били успешни. Един от нашите най-успешни инвеститори само след една година на производствена дейност вече удвоява своя бизнес. Няма по – добра реклама за инвестициите в България и за нашата компания от успеха на самите инвеститори“, казва Стефан Стайков.

>>>
 

изби > класации


За втора поредна година връчваме наградата на exporter.bg - “ЗЛАТНАТА ИЗБА”, вече четвърти месец тече гласуването в социалните мрежи

Гласувай в exporter.bg за твоята любима българска и любима чуждестранна винарска изба. Предложи твоята любима марка българско вино.

На церемонията по връчването на наградата “ЗЛАТНАТА ИЗБА” през декември ще бъдат поканени участвали в гласуването по Интернет, определени със жребий. Жребий ще определи, кои от тях ще спечелят специални награди.

>>>
 

финанси > банки


Инвестиционен план за Европа: 65 милиона евро за иновативен бизнес в България и Словакия след споразумение между Европейския инвестиционен фонд и СИБАНК

Новото споразумение ще даде възможност СИБАНК да предоставя кредити при изгодни условия на иновативни МСП и междинни предприятия за период от две години

Гаранцията от Европейския инвестиционен фонд е по линия на инициативата „InnovFin на Европейския съюз (ЕС) - финансиране за иноватори“ с финансова помощ по „Хоризонт 2020“, рамковата програма на ЕС за научни изследвания и иновации.

>>>
 

експорт > пазари


2,1 млрд. евро инвестирани в металургията през последните 15 години

„Българската металургия е в период на възраждане. Тя има силно бъдеще и е основата за устойчивото развитие на икономиката“, заяви председателят на Българската асоциация на металургичната индустрия (БАМИ) Антон Петров при откриването на конференцията.

Металургията е експортноориентиран отрасъл, като за 2015 г. делът на метали и метални продукти (включително скрап) от общия износ на стоки е 13,2% (6,127 млн. лв.)

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 8 от 35
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер