експорт > пазари


Бранд Wine of Bulgaria за Русия

Чили създава бранда Wine of Chily и сега продава в Русия милиони бутилки вино

Ако в България се съберат няколко компании и се направи един бранд на национално ниво, той със сигурност ще има много голям успех на руския пазар, смята Цветелина Николова, управител на "Белведере България"

Eдно подобряване на бранда България като държава би помогнало на износа ни, но трябва да се обединят повече компании и то на национално ниво. Примерно в Русия да се стъпи с един бранд Wine of Bulgaria, както са го направили навремето Чили. Това предлага Цветелина Николова, управител на "Белведере България".

"Те създадоха Wine of Chily и го национализираха. Събраха се няколко големи винопроизводители и под бранда Wine of Chily влязоха в Русия. И продават много, милиони бутилки", разказва Цветелина Николова пред exporter.bg. Тя смята, че ако в България се съберат няколко компании и се направи един бранд на национално ниво, той със сигурност ще има много голям успех на руския пазар.

"Това е един огромен пазар, но 80-85 % от българските вина, които се изнасят на него, са полусухи и сладки вина, които вече не са интересни за българските винопроизводители. Ето защо е необходимо да влезем под нов бранд и хората в Русия да разберат, че в България се произвеждат висококачествени вина, а не само Кадарка и Меча кръв", убедена е шефката на "Белведере България".

Според нея обаче в последните години това не се случва, защото в България в момента, всички винопроизводители и Националната лозаро винарска камара се разцепват на няколко групи. Всеки гледа в неговата си група. Има интриги, но няма обединяване на национално ниво.

Цялото интервю на Димитър Дженев с Цветелина Николова, управител на "Белведере България", четете в секцията Винен бизнес.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер