финанси > банки


СИБАНК с мобилно банкиране за своите клиенти

СИБАНК Mobile стартира с версия за мобилни устройства с Андроид и iOS. И двете приложения работят както на мобилни телефони, така и на таблети.


Сигурността е гарантирана с използването на двустепенна автентикация, както и с допълнителни кодове за регистрация на приложенията. Въвеждането на дневни лимити за преводи също намалява риска от злоупотреби.

СИБАНК Mobile стартира с версия за мобилни устройства с Андроид и  iOS. И двете приложения работят както на мобилни телефони, така и на таблети. Мобилните приложения покриват 80% от функционалността на онлайн платформата и позволяват на клиентите в реално време да следят и управляват средствата си. Приложенията са безплатни за потребителите на СИБАНК Онлайн.

Мобилните технологии са революция не просто в банковата индустрия и в начините за разплащане, те са революция в мисленето и взаимовръзката банка – клиент.

Сега потребителите могат да изберат как да контактуват с банката - офлайн, онлайн, мобилно или чрез социалните медии. Статистиката показва, че все повече потребители предпочитат достъпът до финансовата институция да става през смартфон. В България в момента има продадени 1.5 милиона смартфона. Очакванията са през 2014 броят им да се увеличи до 2 милиона.

Цифрите са ниски в сравнение с останалите европейски страни, но темповете на нарастване са значителни. Това несъмнено ще увеличи броя на потребителите на мобилни приложения.

Да бъде „Близо до вас“ за СИБАНК вече означава да бъде и онлайн. Реализацията на проекта за мобилно банкиране е част от стратегията за дигитализация на банката, базирана на разбирането, че мобилните технологии променят екосистемата на банковата индустрия и позволяват на банките да се превърнат в сериозен играч с иновативни решения.

Защо мобилното банкиране интересува потребителите?


* Има поне 5 причини, които определят интереса към този канал за продажби:
* Удобен, лесен и дори вълнуващ начин за управляване и контрол на собствените средства:
* Телефонът е в ръцете ни по всяко време и навсякъде. Той се превърна във второто ни АЗ.
* Сигурността е гарантирана с използването на двустепенна автентикация, както и с допълнителни кодове за регистрация на приложенията. Въвеждането на дневни лимити за преводи също намалява риска от злоупотреби.
* Приложенията за мобилно банкиране са по-опростени от онлайн версиите и обикновено включват традиционни банкови услуги: проверка на баланс и движение по сметка, валутни курсове, локации и работно време на офиси, както и нареждане на преводи между собствени сметки.
*Таксите за преводи са по-ниски от тези в офис на банката.


На снимката: Главният изпълнителен директор на СИБАНК Петър Андронов заедно с цялото ръководство и екипа на проекта дадоха официален старт на приложението за мобилно банкиране на СИБАНК в банковия салон към централния офис.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер