финанси > банки


СИБАНК спечели престижната награда ENGAGE 2013

Проектът на СИБАНК „Синьо лято“ грабна наградата за корпоративна социална отговорност в годишната класация за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите

Общо 56 компании участваха със 70 проекта в 5 категории.

Победителите от 11-те годишни награди за отговорен бизнес бяха обявени по време на официална церемония снощи, а журито, което оценяваше проектите беше председателствано от столичния кмет Йорданка Фандъкова.

Общо 56 компании участваха със 70 проекта в 5 категории – Инвеститор в знанието, Инвеститор в обществото, Инвеститор в околната среда, Маркетинг, свързан с кауза и Социално отговорна кампания на МСП.

Голямата награда ENGAGE за социална ангажираност се присъжда от Международния форум на бизнес лидерите на един от всички тези проекти, който се отличава с най-голяма степен на ангажираност на служителите.

„СИБАНК подкрепя от години социални каузи, но този проект е различен, защото в него беше вложен огромен ресурс от емоции, чувства и  преживявания, които създадоха празник не само за децата, но и за служителите“ – заяви Даниела Боянова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в банката и допълни, че тази инициатива е провокирала създаването на вътрешна общност за социална отговорност и е дала силен тласък на доброволчеството сред служителите .

Доброволческата инициатива на СИБАНК „Синьо лято“ подпомогна 185 деца от 5 социални домове в подготовката им за морската ваканция като им осигури всичко необходимо за плажа - облекла, аксесоари, козметика и игри.

Всеки един от възпитаниците на домовете в Хасково, Пловдив, Габрово, Русе и Шумен получи индивидуален и лично адресиран пакет с подаръци от определен служител на банката - доброволец в кампанията. Подаръците бяха придружени с пожелания от служителите и техните деца, а повечето от тях оставиха своите контакти за връзка и създадоха приятелства с тези деца в социалните мрежи. 

„Синьо лято“ имаше за цел не просто да осигури нормално протичане на летния отдих на децата, но и да накара всеки от тях да се почувства различен, специален и да изживее пълноценно емоциите, съпътстващи всяка една морска ваканция.

Проектът ще продължи и през 2014 като новите му дейности се определят от предложенията на самите служители.

На снимката: Даниела Боянова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в СИБАНК, с престижната награда спечелена от банката

 

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер