коментари > анализи


През 2025 година споделената икономика ще формира  50% от световния брутен вътрешен продукт

Българите споделят най-вече транспорт и жилища

Сред новите сектори на споделената икономика се нарежда споделянето на производствени активи, като co-working пространствата.

>>>
 

експорт > пазари


Южна Корея е най-активен потребител на системата на експортно застраховане

След създаването на Корейската корпорация за експортно застраховане, нивото на използване на експортно застраховане рязко се увеличава до 21,7% средно годишно през 2003-2004 г. и нараства до 37,8% през 2009 г.

Анализ на Анна Кършовска за икономическия растеж на Южна Корея, вследствие на политиката на правителството за насърчаване на експорта, специално предоставен на exporter.bg.

>>>
 

експорт > пазари


Успешните политики за насърчаване на износа в Южна Корея доведоха страната до бърз икономически растеж

Правителството предоставя различни стимули за насърчаване на износителите с цел да се реализира икономически ръст, воден от износа

Експортът на страната нараства от 87 млн. щ.д. през 1963 г., 17,5 млрд. през 1980 г., като  достига рекордните 573 млрд. щ.д. през 2014 г., сочи анализ, направен от Анна Кършовска, директор Дирекция „Застраховане“ към БАЕЗ

>>>
 

експорт > пазари


Йоран Свенсон: Трябва да се забрани изречението „българска му работа“

Президентът на Българо-Скандинавска камара и консул на Швеция в България на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, каза: Нямате нужда да се извинявате, че сте българи. Напротив.

"Българският бизнес трябва да има самочувствието, че знае потенциала си, какви продукти предлага и какви дългосрочни планове има за 10 години напред", смята Йоран Свенсон.

>>>
 

експорт > пазари


Кирил Вътев: Защо сме на челните места в света по експорт на зърно, на първо място по експорт на слънчоглед, а пък внасяме месо и мляко?

Собственикът на месопреработвателно предприятие „Тандем“ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, попита: Как да се конкурираме навън, когато вътрешното потребление пада?

"Основното предимство на нашите западни конкуренти е собствена суровина и собствен контрол. В момента българското месопреработване е изцяло зависимо от вноса на суровини и цените на месото на международните пазари", казва Кирил Вътев.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 8 от 16
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер