експорт > пазари


Васил Райчев: Струва си да пробиеш на Запад със собствени  брандове, защото модата е продукт с висока добавена стойност

Известният моден предприемач, който е консултант на спортната марка Flair, пред exporter.bg: За да влезеш на европейския пазар на модата, който е ултраконкурентен, ще трябва да го направиш със силно оптимизирани разходи, добра стратегия и ново визионерско модерно мислене

„За да пробият успешно и се установят на международния подиум, българските марки за облекла и обувки трябва да заложат на опита на хора, които разбират от дистрибуция на мода”, казва Васил Райчев.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 1 от 62
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер