Банер

компании > непублични компании


„Пиринско“ с 14% дял от общия пазар на бира за 2015 г.

На пазара вече е новото попълнение в портфолиото - „Пиринско Младо Пиво“

Инвестиции за над 2 млн. лв. е направила компанията за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на „Пиринско Младо Пиво“ в пивоварната в Благоевград.

„Пиринско“ представи новото попълнение в своето портфолио – „Пиринско Младо Пиво“. Това се случи на специално събитие в резиденция „Лозенец“.

Новият продукт е непастьоризирана светла бира с бистра и пивка течност, с 4.4% алкохолно съдържание и 8 седмици срок на годност. „Пиринско Младо Пиво“ ще се предлага само в оборотна стъклена бутилка от половин литър, поради по-кратката си трайност и съответните изисквания за прецизно съхранение на пивото в този период.

Характерно за „Пиринско Младо Пиво“ е различният технологичен процес на пивопроизводство, при който се прилага микро-филтрация вместо топлинна пастьоризация (типична за стандартните видове светло пиво). Методът на микро-филтрацията осигурява стабилна трайност и максимално запазване на свежия аромат и вкусовите качества на течността. В състава на пивото има наличие на три вида хмел - 2 сорта за лека и приятна горчивина, както и 1 сорт в добавка - за свеж хмелов аромат.

„Извървяхме дълъг път до появата на този продукт на пазара. Тествахме 6 продуктови концепции сред потребители чрез количествени и качествени проучвания, с помощта на агенция GfK. Изборът на потребителите беше категоричен в полза на непастьоризираното пиво. За щастие, този тип бира – по-малко обработена, с естествен вкус и вид - е едно чудесно допълнение към основната марка „Пиринско“ –  известна именно със своята свежест и връзка с природата“, каза Николета Йорданова, Бранд мениджър на „Пиринско“ в „Карлсберг България“ (на снимката).

Инвестиции за над 2 млн. лв. е направила компанията за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на „Пиринско Младо Пиво“ в пивоварната в Благоевград.

Според Николета Йорданова, Бранд мениджър на „Пиринско“ в „Карлсберг България“, „Пиринско“ е една от най-динамичните бирени марки на пазара и един от основните двигатели на бирения бранш като цяло. Тя цитира данни на агенция A/C Nielsen, които сочат, че пазарният дял на марката на национално ниво през изминалата година е нараснал с близо 20% спрямо предходната година. Това е донесло на „Пиринско“ 14% дял от общия пазар на бира за 2015 г. „През месец април 2016 година тя държи вече близо 16% от националния бирен пазар и това я прави  втората най-предпочитана бирена марка у нас“, каза още Йорданова.

За Карлсберг България


Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдерът Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.

За Carlsberg Group


Carlsberg Group е четвъртата по големина пивоварна компания в света с широко портфолио от марки бира и други напитки. Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 45 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара.

 
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер