Банер

експорт > международни изложения


Силно представяне на македонската изба Стоби по време на изложението “Салон на виното”

420 фирми участваха в най-големите в страната и в Югоизточна Европа изложения в областта на хранително-вкусовата промишленост

31 компании получиха златни медали за храни и напитки.

31 фирми получиха „златни медали“ за храни и напитки на международните изложения за хранително-вкусовата индустрия, съобщиха от Интер Експо Център. 

Те бяха отличени в конкурса „Златен медал с диплом“ 2016 за качествени и оригинални пазарни продукти, представени от фирмите в изложенията Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното и Интерфуд & Дринк.

Целта на Конкурса „Златен медал с диплом” е да се поощри и насърчи хранителния бизнес при производството и предлагането на български храни с доказани и уникални качества. 

Продуктите се оценяват от Комисия от експерти с научен и практически опит и браншовите организации, представени на изложенията. Главните критерии са - български продукти от български суровини, вкусови критерии и етикетиране.

Сред победителите от 6-те изложения са Белла България АД, Бозмов ЕООД, Виола 57 ЕООД, Хлебопроизводство и сладкарство ЕООД, Дерони ООД, Винзавод АД – Асеновград и др. 

Рекордните близо 420 фирми участваха в най-големите в страната и в Югоизточна Европа изложения в областта на хранително-вкусовата промишленост. Според организаторите посетителите на престижния форум са били около 20 хиляди. 

В рамките на изложението Българска стопанска камара (БСК), Интер Експо Център и най-голямата информационна мрежа на ЕК в подкрепа на малкия и средния бизнес Enterprise Europe Network, организираха двустранни бизнес срещи за компании в хранително-вкусовата и хотелиерската индустрия. 

120 компании от 16 държави участваха във Food4life и бяха проведени повече от 200 срещи за един ден, което превръща събитието в най-голямото в страната, коментираха от БСК. 

По техни думи преобладаващите фирми са от България - близо 80 участници, а след тях се нареждат тези от Италия, Полша и бизнес делегация от Грузия.

Тази година избата с два нови продукта - бяло вино „Жилавка“ и традиционно Розе


Вече четвърта поредна година фирма Юротим ООД, като ексклузивен представител на изба Стоби от Македония, представя винарната и нейните вина на изложението „Салон на виното“. Наред с вече добре познатите на българския пазар червени, бели и розе вина на избата, тази година бяха представени два нови продукта – бяло вино „Жилавка“ и традиционно Розе.

„Жилавка“ е бяло сухо вино от едноименния местен македонски сорт, което се приема отлично на северно-американските и западно-европейските пазари. 

Традиционното Розе е полусухо вино, купаж от известния и характерен македонски сорт Вранец и Каберне Совиньон. Предлага се в еднолитрова бутилка, както добре познатите вина „Македонско бяло“ и „Македонско червено“.

Снимка: Божидар Марков

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер