Банер

експорт > пазари


"Неделя" открива свои сладкарници  в Австрия и Унгария

През следващата година веригата ще има още 16 нови обекта в Румъния

Новото в концепцията на веригата сладкарници ще е стилът на интериорите.


Популярната българска сладкарска верига "Неделя" насочва инвестиционните си планове към нови европейски пазари. Намеренията на компанията са да открие свои обекти в Австрия и Унгария, след като миналата година откри пет сладкарници в Букурещ.

В следващата една година "Неделя" ще открие още 16 нови обекта в Румъния, като моделът на компанията в северната ни съседка се запазва. Сладкарниците са с оригиналното си наименование и са на самообслужване. До момента техният персонал достига 40 души.

Новото в концепцията на веригата сладкарници ще е стилът на интериорите. Румънските обекти вече са с новата визия, а скоро може да бъде видяна и в някои от софийските.

От компанията припомнят, че първата сладкарница "Неделя" в Румъния бе открита през ноември 2015 г. в един от водещите молове в Букурещ.

Веригата има над 30 обекта в осем града в България - София, Варна, Бургас, Велико Търново, Пловдив, Русе, Стара Загора и Хасково. За компанията работят над 300 служители, а някои от мениджърите са изпратени да развиват пазара в Румъния.




 
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер