Банер

експорт > пазари


"Неделя" открива свои сладкарници  в Австрия и Унгария

През следващата година веригата ще има още 16 нови обекта в Румъния

Новото в концепцията на веригата сладкарници ще е стилът на интериорите.


Популярната българска сладкарска верига "Неделя" насочва инвестиционните си планове към нови европейски пазари. Намеренията на компанията са да открие свои обекти в Австрия и Унгария, след като миналата година откри пет сладкарници в Букурещ.

В следващата една година "Неделя" ще открие още 16 нови обекта в Румъния, като моделът на компанията в северната ни съседка се запазва. Сладкарниците са с оригиналното си наименование и са на самообслужване. До момента техният персонал достига 40 души.

Новото в концепцията на веригата сладкарници ще е стилът на интериорите. Румънските обекти вече са с новата визия, а скоро може да бъде видяна и в някои от софийските.

От компанията припомнят, че първата сладкарница "Неделя" в Румъния бе открита през ноември 2015 г. в един от водещите молове в Букурещ.

Веригата има над 30 обекта в осем града в България - София, Варна, Бургас, Велико Търново, Пловдив, Русе, Стара Загора и Хасково. За компанията работят над 300 служители, а някои от мениджърите са изпратени да развиват пазара в Румъния.




 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер