Банер

експорт > пазари


New Bloom Winery - модерни вина за модерни градски хора

Новото име и ребрандинга на корпоративната идентичност идва в отговор на новите пазарни тенденции и плановете за експортна експанзия

На специална мултисетивна вечеря изба New Bloom Winery представи новата си корпоративна идентичност и част от знаковите вина в своето портфолио.


На специална мултисетивна вечеря изба New Bloom Winery представи новата си корпоративна идентичност и част от знаковите вина в своето портфолио. Специално подготвени видеоклипове съпътстваха дегустацията на вината. Заедно с внимателно подбраното меню под ръководството на шеф Андре Токев, те помогнаха гостите да се потопят в истинско мултисетивно преживяване. Своят принос за нетрадиционното представяне на вината даде и Слави Райчев, един от водещите български сомелиери и вицепрезидент на асоциацията на сомелиерите в България. С атрактивните анонси на вината на изба New Bloom Winery, той вдъхнови над 300 гости на събитието да станат фенове и посланици на бранда. Сред участниците във вечерята бяха много популярни лица, водещи представители на винената индустрия в България, търговци, хотелиери и ресторантьори. Водещата на събитието Мария Силвестър успя да превърне вечерта в забавно преживяване за всички участници.

Винарната си поставя за цел да създава и налага модерни вина за модерни градски хора. Новото име и ребрандинга на корпоративната идентичност идва в отговор на новите пазарни тенденции и плановете за експортна експанзия. New Bloom Winery прави смела заявка за експанзия на българските вина в чужбина и се стреми да създава продукти, популяризиращи винената култура сред по-широка аудитория. Новата корпоративна идентичност идва в момент, в който избата вече е натрупала достатъчно опит през последните години с налагането на винените марки Verano Azur, Pixels, F2F. По време на събитието избата представи новата си серия вина New Bloom. Засега тя включва бяло и розе. Бялото е купаж от Совиньон Блан и Шардоне. Розето е купаж от Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира. Вината са с плодов аромат, свежи, леки и елегантни на вкус.

Още за New Bloom Winery


Изба New Bloom Winery e изградена в сърцето на град Съединение, познат като традиционен винарски регион в Тракийската низина, на 22 км. северозападно от град Пловдив. “Wine Enthusiast”, едно от най-авторитетните списания в света на виното, постави Тракийската низина в България на второ място измежду 10-те най-добри дестинации за винени пътешествия в света през 2017 година.

В технологично отношение производствената база  на New Bloom Winery превъзхожда повечето български винарни.  Дългогодишни инвестиции в най-съвременна техника и съоръжения, качествени бъчви от френски дъб и модерни ферментационни съдове са само част от предпоставките за успеха. Избата разполага с ферментационна и депозитни съдове с обща вместимост 12 милиона литра, а бутилиращата линия има производствен капацитет от 360 хиляди бутилки вино месечно. В последните пет години винарната е напълно реконструирана, като към нея е изградена и нова модерна лаборатория за проследяване и замерване на всички производствени процеси, за да се гарантира качеството на вината. Направената инвестиция възлиза на 10 млн. лв.

Основен капитал на New Bloom Winery е подготвеният и мотивиран екип, който включва доказани опитни имена от винения бранш с богат международен опит, които прилагат най-добрите световни практики. Екипът се състои от млади специалисти с натрупан опит и специализации във Франция и Нова Зеландия, готов да експериментира следвайки нагласите на  потребителите. Зад успеха на избата стоят близо 250 души, отговорни за създаването на вината.

Над 300 гости уважиха специалната мултисетивна вечеря на изба New Bloom Winery. Сред участниците във вечерята бяха много популярни лица, водещи представители на винената индустрия в България, търговци, хотелиери и ресторантьори.

Зад тяхното професионално самочувствие стоят и над 6 000 дка първокласни собствени лозови масиви на избата, за които се грижи екип от опитни агрономи.

Собствените лозя са изключително предимство, защото позволяват прилагането на строг контрол върху целия производствен процес - от засаждането, отглеждането и брането на гроздето до обработката му в краен продукт. Всеки любител на виното знае, че качествено вино се прави от качествено грозде. Ето защо, собствените лозя са ключова предпоставка за гарантираното качество на крайния продукт. Собствените лозовите масиви на избата са разположени в сърцето на един от най-добрите винарски региони в страната - Тракийската низина, в най-слънчевата част на землищата на селата Найден Герово, Правище и Драгомир. Районът е известен с превъзходния си тероар –  климатът и почвите, които определят специфичния вкус и узряване на гроздето и са гаранция за наистина чудесно вино.  Отглежданите собствените сортове грозде са както по-познатите Каберне Совиньон, Мерло, Каберне Фран, Сира, Шардоне, Совиньон Блан и Мускат, така и нетрадиционните и нови за страната ни сортове Дорнфелдер, Регент и Глера.

За гарантиране на високото качество на вината, времето на гроздобера се избира внимателно, гроздето се бере на ръка, сортира се ръчно, транспортира се в малки касетки и се подлага на минимална обработка, за да се запази в най-голяма степен силния характер на сорта грозде. Задължително е отлежаването в бутилка – най-малко 3 месеца, а при някои сортове и реколти достига до 7 месеца преди лансиране на пазара.

В изба New Bloom Winery се насърчава културата на експериментиране и развиването на научно – развойна дейност. Екипът енолози разполага и със съдове с малки обеми, в които се прилага иновативната технология за микровинификация. Тя позволява да се бутилират и бутикови серии висококачествени вина от редки за България сортове като дорнфелдер, регент и глера. Сред идеолозите на новите продукти е един от най-добрите енолози Владимир Влъчков.

Внимателно подбраното меню под ръководството на шеф Андре Токев (вляво) помогна на гостите да се потопят в истинско мултисетивно преживяване. Своят принос за нетрадиционното представяне на вината даде и Слави Райчев (вдясно), един от водещите български сомелиери и вицепрезидент на асоциацията на сомелиерите в България.

С вече известните марки Verano Azur, Pixels и F2F избата е позната на винолюбителите и сред младата аудитория. Качеството на продуктите е оценено в над 20 държави, в които се изнася виното на New Bloom Winery.

Екипът на избата се гордее специално с пробива на претенциозния и конкурентен пазар в САЩ, в Япония, където качеството на продукта е водещо и Китай, който е необятен пазар, способен да усвои големи обеми продукция. Вината на New Bloom Winery са добре приети и в Европа. Германия, Франция и Белгия са част от пазарите, на които се реализират продуктите на избата. Признание за тяхното високо качество са спечелените отличията на водещи световни дегустационни конкурси, като  Mundus Vini в Германия,  Vinalies Internationales във Франция и Concours Mondial Du Bruxelles в Белгия.

През пролетта на 2017 година, с вече затвърдени позиции на производител, познати собствени винени марки и доказала се на българския и международните пазари, избата поема по нов път като New Bloom Winery. Промяната на идентичността е израз на стремежа към пазарно развитие и експортна експанзия. Сред основните цели на винарната са разцвета и възраждането на винената култура в страната и популяризирането на българските вина  в чужбина.

С новите продукти от серията New Bloom, екипът на винарната се стреми да  създаде нови винени тенденции и да отговори на вкуса на новото поколение потребители. С тези продукти се обръща специално внимание на модерните, градски хора и те са израз на новите ценности, зад които застава бранда NBW – високо качество, иновация, експериментаторски дух и желание за създаване на нови вкусове. Поставяме си за цел популяризиране на винената култура. Промяната се случва в момент, в който избата вече е натрупала достатъчно опит в последните години с налагането на нови и нетрадиционни вина.

Серията вина New Bloom Winery са лесни за консумация и разбиране вина с динамичен и свеж дизайн, издържан в модерна стилистика. Те са в стил „Нов свят”. Първите две вина от серията, които се лансират са висок клас купаж бяло вино от два сорта (Совиньон Блан и Шардоне) и купажно розе от три сорта (Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира).

Плановете за развитие са свързани с допълнителни инвестиции в иновации и модерни технологии, удвояване на собствените лозови масиви до 12 000 дка в рамките на 4 години, възраждане на района на град Съединение и създаване на по-висока заетост.





 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер