бизнес > лица от бизнеса


Горан Маркович е новият директор „Маркетинг“ на Теленор

Телекомуникационна компания има над 3,2 милиона активни потребители в България

IT компания Лирекс започва 2018 г. с нов търговски директор.

Горан Маркович е новият главен директор „Маркетинг“ на Теленор, съобщиха от компанията. Той ще заеме поста на Саша Филипович, който поема позицията на главен маркетинг директор в Теленор Сърбия и Черна гора.

Маркович е бил на ръководни длъжности в офисите на компанията в Норвегия и Унгария. Завършил е специалността Компютърни науки в Университета на Черна гора и се е обучавал по различни програми в САЩ, Великобритания и Унгария.

Телекомуникационна компания има над 3,2 милиона активни потребители в България. Услугите й са достъпни за 99,64% от населението и на 89,80% от територията на страната, a 4G мрежата на Теленор покрива 90,81% от населението на страната. Теленор България е част от международната Теленор Груп, която оперира в 12 държави в Европа и Азия.

Българската IT компания Лирекс също започва годината с нови назначения. Мария Божилова е новият Търговски директор на дружеството, като ще отговаря за продажбите и отношенията на системния интегратор, съобщават от компанията.

Според нея дигиталната трансформация е задаващата се реалност, която се отнася не само за икономиката като цяло, а за начина на живот такъв, какъвто го познаваме. „Работата ми в Лирекс ще ми позволи да бъда част от този процес и да се развивам в сърцето на новите технологии у нас“, вярва тя.

Компанията има 17 офиса в България, Белгия, Германия, Обединеното  Кралство, Македония, Сърбия, Босна и Херцеговина и Турция. LIREX е дългогодишен партньор с над 30 от най-големите световни, технологични компании като HP, Microsoft, Oracle, Xerox, IBM, Verint, Symantec, Check Point и много други.


 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер