Банер

компании > портфолио


Coca-Cola пуска нов продукт на българския пазар

Лимитираната серия ще е само за зимния сезон, без захар е и съдържа екзотичната подправка канела

Компанията въвежда пробно цветово кодиране на хранителната информация на етикетите си в 20 страни от Европейския съюз.

Coca-Cola пуска нов продукт на българския пазар, съобщиха от компанията.

Напитката ще е в лимитирана серия, изцяло без захар и ще съдържа канела. Екзотичната подправка допълва приятно добре познатия вкус на Coca-Cola, а от компанията твърдят, че в 500 мл от новата напитка има само 1 калория.

„Търсим нови, по-изтънчени вкусове на нашите напитки, с по-малко или без никакви калории, за да отговорим на стремежа на потребителите за по-балансирано хранене и здравословен начин на живот. Това е част от глобалната стратегия на компанията Кока-Кола за разширяване на портфолиото с нискокалорични напитки“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола България.

Празничните бутилки на всички Coca-Cola вкусове от 1,25L и 2L в България са с етикети с цветни кодове за хранителната стойност. Компанията въвежда пробно цветово кодиране на хранителната информация в още 20 страни от Европейския съюз. Целта е тази информация да бъде точна, лесна за разбиране и с добра видимост върху етикетите, за да помага на потребителите да правят информиран избор. Цветната схема заменя познатата досега черно-бяла графика върху опаковките.

Coca-Cola Канела без захар вече е на пазара в цялата страна в напълно рециклируеми РЕТ бутилки от 500 ml и в семейни опаковки от 1,25L и 2L.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер