Банер

компании > портфолио


Coca-Cola пуска нов продукт на българския пазар

Лимитираната серия ще е само за зимния сезон, без захар е и съдържа екзотичната подправка канела

Компанията въвежда пробно цветово кодиране на хранителната информация на етикетите си в 20 страни от Европейския съюз.

Coca-Cola пуска нов продукт на българския пазар, съобщиха от компанията.

Напитката ще е в лимитирана серия, изцяло без захар и ще съдържа канела. Екзотичната подправка допълва приятно добре познатия вкус на Coca-Cola, а от компанията твърдят, че в 500 мл от новата напитка има само 1 калория.

„Търсим нови, по-изтънчени вкусове на нашите напитки, с по-малко или без никакви калории, за да отговорим на стремежа на потребителите за по-балансирано хранене и здравословен начин на живот. Това е част от глобалната стратегия на компанията Кока-Кола за разширяване на портфолиото с нискокалорични напитки“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола България.

Празничните бутилки на всички Coca-Cola вкусове от 1,25L и 2L в България са с етикети с цветни кодове за хранителната стойност. Компанията въвежда пробно цветово кодиране на хранителната информация в още 20 страни от Европейския съюз. Целта е тази информация да бъде точна, лесна за разбиране и с добра видимост върху етикетите, за да помага на потребителите да правят информиран избор. Цветната схема заменя познатата досега черно-бяла графика върху опаковките.

Coca-Cola Канела без захар вече е на пазара в цялата страна в напълно рециклируеми РЕТ бутилки от 500 ml и в семейни опаковки от 1,25L и 2L.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер