експорт > пазари


Най-престижната сграда за Олимпийските игри в Токио през 2020 г. ще бъде изцяло облицована с врачански камък на „Дионисомарбле-България“ EООД

Йоргос Диамантопулос, управляващ директор на „Дионисомарбле-България“ EООД пред exporter.bg за тази толкова престижна поръчка

„Дионисомарбле-България“ EООД е носител на Голямата награда на exporter.bg „Експортьор на годината“ за Устойчивост на развитие. Тазгодишното шесто издание на конкурса ще се проведе на 10 декември в Мраморно фоайе на Софийска опера и балет.

Най-престижната сграда за Олимпийските игри в Токио през 2020 г. ще бъде изцяло облицована с прочутия врачански камък, добит от „Дионисомарбле-България“ EООД. Става дума за резиденция, с прилежащо към нея голф-игрище, в която ще пребивават най-високопоставени гости на събитието от ранга на премиери и други висши представители на политическите и бизнес елити по света.

„Поръчката е на Yabashi Holdings Co., Ltd. - най-голямата строителна фирма в Япония“, каза за exporter.bg Йоргос Диамантопулос, управляващ директор на „Дионисомарбле-България“ EООД. „Това е една от най-престижните поръчки в Япония и е първата ни сграда в Страната на изгряващото слънце,  облицована с врачански камък“, допълва Диамантопулос.

„Дионисомарбле-България“ EООД е доставяла врачански камък за много луксозни жилищни и търговски сгради, резиденции и семейни къщи в Китай и Корея, но това е първият голям и толкова престижен проект в Япония.

„70 % от експорта на компанията ни е за азиатския пазар“, казва Диамантопулос. Преди време той разкри пред exporter.bg, една от основните причини за тази успешна експанзия. И тя е, че врачанският камък се е наложил на пазара с добро съотношение качество-цена. „Освен това тези бежови бели цветове се харесват и се търсят на международните пазари. Може да се каже, че са на мода“,  отбелязва предприемачът.

Попитах го трудни клиенти ли са китайците, корейците и японците, а той се усмихна  и каза: Много са трудни, но не са по-трудни от италианците.
Разказва, че всеки път, преди да стигне до Китай, Корея или Япония, материалът преминава през много инспекции и проверки от страна на клиентите, но винаги е издържал тестовете. „И това е така, защото поддържаме постоянство в качеството, високо ниво на търговско обслужване и стриктно спазване на сроковете“, пояснява Диамантопулос.

Четири поредни години „Дионисомарбле – България“ ЕООД печели приза „Експортьор на годината“ в сектор „Добив на въглища, метални руди, неметални материали и суровини“, а през 2016 г. компанията стана носител на Голямата награда на exporter.bg - „Експортьор на годината“ за Устойчивост на развитие.

„Тези престижни награди са потвърждение за постоянните усилия, които полагаме за поддържане качеството на продуктите ни, при запазване на обемите на производство. Нашата политика за постоянен контрол върху качеството отговаря на изискванията на клиентите и на пазара“, отбелязва в заключение управляващият директор на една от най-успешните през годините компании в сектор Минна и добивна промишленост.

Врачанският камък

Активната разработка на находищата на Врачански варовик, познат още като Врачански камък започва в края на 19, началото на 20 в.Врачанският варовик е подходящ материал за строителни цели, както и за изработка на плочи, стълбища, балюстради, камини, орнаменти, скулптури и др. Някои от най-известните и най-красивите сгради в България са изградени от Врачански варовик.

С течение на времето, поради лесната обработка, декоративните му качества, физикомеханичните му показатели и достъпната цена, врачанският варовик добива световна популярност и разнообразно приложение. Врачанският варовик е добре познат като декоративен и облицовъчен материал в много държави от Европа, Азия и Америка - използва се в интериорни и екстериорни решения при сгради, паметници, паркове, религиозни храмове и др.

Димитър Дженев

Снимка: Божидар Марков

На снимката: Йоргос Диамантопулос, управляващ директор на „Дионисомарбле-България“ EООД, с приза "Експортьор на годината"

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер