експорт > пазари


На външните пазари се търсят розета и лайт вина

Заради кризата потребителите слизат надолу в ценовите равнища, отбелязва Евгени Харамлийски, изп.директор на Домейн Бойар

 

 

Това е дало шанс на компанията да осъществи огромни обеми на продажби във Великобритания

На външните пазари се продават все повече розета. Това каза за exporter.bg Евгени Харамлийски, изпълнителен директор на Домейн Бойар. Другата тенденции според него е засиленото търсене на лайт вина с по-нисък алкохол.

 

Тенденция е, че все по-често да се правят и предлагат вина с 11% алкохол. “И това вече е доста масова практика. Опитват се и продажби на вина с 5,5 % алкохол, но те още не са направили голям пробив на външните пазари”, отбелязва Харамлийски.

 

Неговите наблюдения сочат, че заради кризата всички потребители слизат надолу в ценовите равнища. “Това дава голям шанс на българските вина да осъществят огромни обеми на продажби”, смята шефът на Домейн Бойар.

 

Той подчертава, че неговата компания се е възползвала именно от тази тенденция и през 2011 година е реализирала във Великобритания ръст от 40 % в продажбите. Само за първите два месеца на 2012 година Домейн Бойар са продали с 200 % повече вина, спрямо същия период на миналата година.

 

Цялото интервю на Димитър Дженев с Евгени Харамлийски четете в секцията “Винен бизнес”

 

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер