коментари > анализи


Пазаруването като шопинг експириънс

Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник, пред exporter.bg за онлайн продажбите на компютърна техника

За българина да отиде и да си купи нещо, е малък ритуал. Има някакъв шопинг експириънс в цялата работа. При другото просто кликваш с мишката. Може да е по-делово, по-удобно и дори по-евтино, но го няма преживяването от пазаруването, казва Георги Кисьов

Вече и в България навлизат електронните магазини. Дали в най-близко време ще отхапят сериозен дял от пазара на продажби на компютърна техника у нас?

„В Германия такъв тип  магазини са изключително развити. Там много неща се купуват онлайн. В България все още има едно скептично, подозрително отношение към онлайн магазините и то най-вече по отношение на покупки, които надхвърлят определена сума“, коментира пред exporter.bg Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник.

Според него това е така, защото компютърът все пак е нещо, което не се купува всеки ден. Едно е да си купуваш фланелки и ризи, съвсем друго е компютър.

„Но все пак има тенденция електронните магазини да се увеличават. Ние зареждаме една съществена част от тях. Това, което обаче наблюдаваме и по резултатите на нашата дистрибуторска фирма, е че основните продажби засега се намират в ритейл магазините“, подчертава Георги Кисьов.

И допълва, че за българина да отиде и да си купи нещо, е малък ритуал. Има някакъв шопинг експириънс в цялата работа. При другото просто кликваш с мишката. Може да е по-делово, по-удобно и дори по-евтино, но го няма преживяването от пазаруването.

(Цялото интервю на Димитър Дженев с Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник, четете на страницата Непублични компании)



 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер