експорт > пазари


Катаржина Естейт пуска две нови червени вина

Encore Malbec и Le Voyage – Cabernet Franc & Syrah идват след  успешното позициониране на новия бранд Le Voyage

“След като вече имаме пета година на плододаване, решихме да си позволим да направим Encore Malbec, едно вино във високия ценови клас между 22 и 25 лева”, каза енологът Свилен Кисьов, по време на арт пленера, с който в Катаржина Естейт бе открит гроздобера

Две нови червени вина – Encore Malbec и Le Voyage – Cabernet Franc & Syrah пуска изба Катаржина Естейт. Те идват веднага след успешното позициониране на новия бранд Les Voyages, един интригуващ совиньон блан, който направи силно впечатление на ценителите и си спечели много почитатели.

“След като вече имаме пета година на плододаване, решихме да си позволим да направим Encore Malbec, едно вино във високия ценови клас между 22 и 25 лева”, каза енологът Свилен Кисьов, по време на арт пленера, с който в Катаржина Естейт бе открит гроздобера.

На братята близнаци и енолози Свилен и Иван Кисьови избата дължи и култовата марка червено вино Question Mark, уникален купаж от каберне и мерло, която стана емблема на Катаржина Естейт.

От избата отчитат, че след ужасната зима, това е най-горещото и сухо лято, откакто тук се бере грозде. А това е вече седми гроздобер. За голям късмет нямат измръзвания на лозята, нещо, с което повечето изби в България не могат да се похвалят.

Но заради големите горещини гроздоберът в Катаржина Естейт е изтеглен с 10-15 дни напред. Свилен Кисьов отбеляза, бялото грозде вече е обрано и ударно започва беритбата на червените сортове.

Избата притежава 5500 дка собствени лозови масиви, в които се отглеждат подбраните сортове Мерло, Каберне совиньон, Сира, Каберне фран, Малбек, Темпранийо, Карменер, Мавруд, Совиньон блан, Семийон, Вионие, Мускат отонел и Траминер.

“Опитваме се да налагаме на международните пазари “Катаржина” като вино, но не точно като българско вино, а като “No Men's Land, някъде там между България, Турция и Гърция. Тъй като на международно ниво, когато хората опитат “Катаржина”, те наистина не могат да повярват, че това е българско вино”, каза преди време в интервю за exporter.bg Цветелина Николова, управител на “Katarzyna Estate”.

“Ето защо ние започваме да го налагаме като вино от Ничия земя, някъде там. Защото има една психологическа граница - когато чужденецът чуе България, той се представя, че българското вино няма да е по-скъпо от евро, евро и 20 цента, дори това е максимума.

Това са цени, които не отговарят на качеството на вината на “Катаржина”. С новата ни концепция имаме вече сериозни успехи и наистина успяхме да сключим много договори”, посочи още в интервюто Цветелина Николова.

Димитър Дженев

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер