компании > непублични компании
Шато Коларово – избата с прочутото Коларовско мерло

|
Винарната е с малък капацитет. Произвежда по 50 000 бутилки вино на година.
Избата е известна на пазара с вина от сортовете Мерло, Каберне Совиньон и Сира. Първата година пуска и Мавруд. На пазара Шато Коларово залага много на марката Ahal. SKS е брандът във високия клас.
|
|
>>>
|
|
компании > непублични компании
Голямото завръщане на Extra Zytnia

|
Цветелина Николова, изпълнителен директор на Катаржина Естейт, пред exporter.bg за днешния пазарен успех на водка Extra Zytnia, която през 90-те години е била в Топ 3 на Европа
“Станахме представител на Extra Zytnia не само за България, но и за Балканите. Подготвяме листване в Румъния, Македония и Косово. Предстоят ни много договори”, казва Цветелина Николова
|
|
>>>
|
компании > непублични компании
Винарска изба Синтика – синоним на качество

|
Иван Гиздавков, съдружник във винарската изба, пред exporter.bg за модернизирането на избата и пътят на нейните вина към отличията
Най-награждаваните, продавани и популярни вина на Винарска изба Синтика са шардоне Le Passionnel, мерло Феномен, мерло Конфианс, Синти резерва, каберне фран Експлозия, както и вината от серия Ренесанс.
|
|
>>>
|
компании > непублични компании
Да налагаш с бавни стъпки своите марки вина

|
Евгени Тренчев, собственик на Домейн Мараш, пред exporter.bg за стратегията на избата
Инвестицията само в преработка на грозде и Винарска изба Домейн Мараш е около 3 млн. лв. Тези пари не включват направените инвестиции в земи и лозя.
|
|
>>>
|
компании > непублични компании
Успешна 2012-та година за Беса Валей Уайнъри

|
Ивайло Антонов, генерален директор на Беса Валей Уайнъри, пред exporter.bg за добрите резултати на избата в експорта и на вътрешния пазар
Беса Валей Уайнъри реализира през 2012 г. спрямо 2011 г. ръст от 25 % в експорта и 51 % в продажбите на вътрешния пазар
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Следваща > Последна >>
|
Страница 5 от 9 |