Банер
Европейски пари

финанси > европейски пари


Малките и средни предприятия получават 102 млн. евро по нова оперативна програма

Средствата ще се предоставят изцяло от Европейския съюз, без съфинансиране от българска страна

По новата програма, чрез финансови посредници, ще бъдат предоставяни гаранции за кредитиране на малки и средни предприятия, което ще намали високите изисквания за обезпечения по заеми и ще облекчи съществено предприемачите в набавянето на свеж финансов ресурс за дейността им.

>>>
 

финанси > европейски пари


Иво Върбанов: Да инвестираме европейски пари в местните сортове на България

Иво Върбанов, световноизвестен пианист, винар и създател на  Българска асоциация на независимите лозаро-винари, пред exporter.bg за тероарните вина, в които според него е истината

 

„Днес, 2013 г., границите Нов-Стар свят са доста неясни. Предпочитам да консумирам занаятчийски вина от цял свят“, казва Иво Върбанов

>>>
 

финанси > европейски пари


Евроинжекция за енергия от биомаса

Проекти за производство на енергия чрез преработка на растителни и животински продукти от първична и вторична биомаса получиха близо 13 млн.лв. евросубсидии

По-голямата част от парите са за покупката на оборудване за производство на екопелети и пелети от слама и дървесина. Ще бъдат финансирани и шест проекта за преработка на горски продукти. Бенефициентите ще инвестират в техника за дървени въглища.

>>>
 

финанси > европейски пари


До две години изба Катаржина Естейт ще зарадва своите фенове с качествено био вино

Цветелина Николова, изпълнителен директор на Катаржина Естейт, пред exporter.bg за европейските проекти, които избата успешно реализира

През 2013 г. ще се отворят нови мерки, по които избата ще кандидатства за европейски проекти. И тъй като Европа залага на био динамиката, Цветелина Николова очаква, че ще се отворят много програми, които да дадат възможност лозята да се преобразуват в биологични.

>>>
 

финанси > европейски пари


Защо купуваме машини, лозя и бъчви, ако не инвестираме в пазара и не даваме пари за реклама

Радослав Радев, търговски директор на Ловико Сухиндол и  Винарска изба Стамболово, пред exporter.bg за мярката “Промоции в трети страни”

Според Радев мярката не е особено атрактивна, защото позволява да се правят промоции на отделни региони, но не може да се акцентира върху производители и върху отделни марки

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 Следваща > Последна >>

Страница 2 от 3
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер