Анализи

коментари > анализи


За постигане на успех след пандемията от COVID-19 най-важни ще са талантите, технологиите и партньорите

Това сочи ново глобално проучване на IBM сред 3000 изпълнителни директори на компании в 26 индустрии и близо 50 държави с ръст на приходите от 20%

50% от изпълнителните директори на най-успешните компании считат, че дистанционното управление на персонала във всяка сфера ще бъде най-важното предизвикателство за лидерите през следващите няколко години.

>>>
 

коментари > анализи


Производството се справя най-добре в условията на коронакриза - през юни прави най-високия месечен скок от десетилетие

През юни 2020 г. спрямо същия месец на миналата година най-голям ръст в продукцията от българските фирми се наблюдава в производството на метали – с 31,1%, сочат данните на НСИ

Търговията на дребно с хранителни стоки, напитки и тютюневи изделия продължава да е надолу с близо една пета от обема си спрямо юни 2019 г.

>>>
 

коментари > анализи


Експерт: Българският мебелен бранш измества турските доставки и oтчacти итaлиaнcĸия мeбeлeн бизнec нaй-вeчe нa peгиoнaлнитe пaзapи

Вce пoвeчe бългapcĸи фиpми взeмaт дoгoвopи в eвpoпeйcĸи cтpaни зa цялocтнo oбзaвeждaнe основно на вepиги xoтeли, oфиcи, коментира иĸoнoмиcтът Лъчeзap Бoгдaнoв

Изнocът нa Бългapия зa EC нaмaлявa c пoчти 8% пpeз пъpвoтo пoлyгoдиe.

>>>
 

коментари > анализи


Българският износ постигна нов рекорд през 2019 г. - 33.9 млрд. щ.д.

Групите стоки с най-голям износ са електротехника и електроника, енергоносители (горива и електроенергия), машини и апарати, мед и изделия от мед. Тези 4 групи стоки формират 36% от износа ни, показва годишния анализ на БСК, изготвен от Веселин Илиев.

Най-важният пазар за български стоки през 2019 г. е Германия – 14,8% от целия ни износ, при това – с положителен търговски баланс от почти половин милиард щ.д.

>>>
 

коментари > анализи


Българските фирми се интересуват от участие в онлайн събития с цел разширяване износа на техните продукти

Те имат нужда от консултация по конкретен въпрос, свързан с външнотърговската им дейност, показва проучване на БТПП

Секторите, които са интересни за фирмите при тази онлайн активност, са: хранително-вкусова промишленост, машиностроене, химическа промишленост, търговия на дребно, ИКТ, текстилна промишленост, транспорт и логистика

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 1 от 18
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер