Банер
Анализи

експорт > пазари


Кирил Вътев: Защо сме на челните места в света по експорт на зърно, на първо място по експорт на слънчоглед, а пък внасяме месо и мляко?

Собственикът на месопреработвателно предприятие „Тандем“ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, попита: Как да се конкурираме навън, когато вътрешното потребление пада?

"Основното предимство на нашите западни конкуренти е собствена суровина и собствен контрол. В момента българското месопреработване е изцяло зависимо от вноса на суровини и цените на месото на международните пазари", казва Кирил Вътев.

>>>
 

експорт > пазари


Инж. Евгени Дракалийски: Основните фактори да сме конкурентни са цена, качество и срок на доставка

Търговският директор на ВМВ Метал на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това как успяват да се преборят с международната конкуренция и как увеличават експорта си

„Ние сме най-голямата леярна в Европа, според нашите партньори“, казва инж. Дракалийски.

>>>
 

експорт > пазари


Най-голямото предизвикателство пред бизнеса за следващите две години, според самите износители, е подобряване на навиците на плащане на техните клиенти

Анна Кършовска, директор Дирекция „Застаховане“ към БАЕЗ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че застраховането на кредитни рискове е уникален инструмент, който повишава конкурентоспособността на износителите на външните пазари

"Данните, които ви предоставих са свързани с начина и морала на плащане на компании от Европа. Те посочват, че търговският кредит (отсроченото плащане) се налага все повече, като дори се удължават не само договорените, но и реалните срокове на плащане", каза Анна Кършовска

>>>
 

експорт > пазари


БАЕЗ предлага защита от търговски рискове на над 300 български износители

Илиян Райчев – изпълнителен директор на БАЕЗ, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че в бизнеса винаги има риск и че мястото на БАЕЗ е да минимизира този риск

"Ползвайки застраховките на БАЕЗ, бизнесът повишава конкурентоспособността си", казва Илиян Райчев

>>>
 

експорт > пазари


Когато говорим за експорт, всяка компания трябва да предлага качество, гъвкавост и бързина

Ангел Ангелов, управител на Джи И Фармасютикълс, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че на Запад има правила и те се спазват

"Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не", казва Ангел Ангелов.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 3 от 11
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер