Банер
Анализи

коментари > анализи


Предприемачи оценяват ролята на дигитализацията в своите компании като решаваща

Анкета на Германо-Българската индустриално-търговска камара, с главен управител д-р Митко Василев, показва,  че по отношение на актуалното ниво на дигитализация, ръководствата на над половината от запитаните 59 фирми отговарят, че то е над средното

Резултатите оборват тезата, че по-високата степен на дигитализация води до освобождаване на персонал.

>>>
 

експорт > пазари


Имаме висококачествени вина и трябва да сме горди с продукта Made in Bulgaria

Цветелина Николова, управляващ директор на „Платиниум брандс“ и „Катаржина естейт“, на конференцията на Exporter.bg „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, за потенциала на българското вино и къде е България на световната винена сцена

„Стъпваме на международните пазари с желание и увереност и се опитваме с реални дегустации да покажем, как винопроизводството се е развило и можем да сме конкурентни с всяка една държава“, каза още тя.

>>>
 

експорт > пазари


Заместник-министър Любен Петров: Бизнесът трябва да се обединява, за да е конкурентен на външните пазари

Предлагането на продукцията на повече български производители под една марка ще отвори нови пазари и ще удовлетвори високите изисквания на чуждестранните партньори по отношение на количество и качество, заяви Любен Петров на конференцията “Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от сайта exporter.bg

„Българският експорт тряба да бъде стимулиран да превишава импорта, за да можем всички да живеем малко или повече по-добре“, смята Любен Петров.

>>>
 

коментари > анализи


Информационните и телекомуникационни технологии, производството и услугите са трите сектора, привлекли най-големи инвестиции в България през 2015 г.

Предимно местни играчи доминират силно на пазара на сливания и придобивания (М&A) в България през последната година.

Една от най-стратегическите за българския пазар сделки през 2015 г. е продажбата на "Дурапак" АД на британската DS Smith Plc за 341,5 млн. долара, сочи анализът на Ernst & Young.

>>>
 

 

експорт > пазари


Д-р Митко Василев: В Германия малките и средни предприятия са гръбнакът на икономиката, към това би трябвало да се стремим и в България

Главният управител на Германо-Българската индустриално-търговска камара пред exporter.bg за внушителният ръст при износа на родна продукция на германския пазар и за рекордния търговски обмен между България и Германия

„Немският пазар е заситен. Атрактивни пазарни ниши трудно могат да се открият. Българските компании трябва не да търсят ниши, а да пробиват на пазара със силни конкурентноспособни продукти“, смята д-р Митко Василев.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 4 от 11
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер