Банер
Анализи

коментари > анализи


90% от българските мениджъри смятат, че бизнесът в България ще расте, 48% от тях ще наемат нови работници

Данните са от проучване на международната консултантска компания Pricewaterhouse Coopers, проведено сред глобалните бизнес лидери

Родните предприемачи виждат най-много възможности за растеж на пазарите в европейските държави. Световните бизнес лидери слагат в челните места САЩ и Китай.

>>>
 

коментари > анализи


През 2025 година споделената икономика ще формира  50% от световния брутен вътрешен продукт

Българите споделят най-вече транспорт и жилища

Сред новите сектори на споделената икономика се нарежда споделянето на производствени активи, като co-working пространствата.

>>>
 

експорт > пазари


Южна Корея е най-активен потребител на системата на експортно застраховане

След създаването на Корейската корпорация за експортно застраховане, нивото на използване на експортно застраховане рязко се увеличава до 21,7% средно годишно през 2003-2004 г. и нараства до 37,8% през 2009 г.

Анализ на Анна Кършовска за икономическия растеж на Южна Корея, вследствие на политиката на правителството за насърчаване на експорта, специално предоставен на exporter.bg.

>>>
 

експорт > пазари


Успешните политики за насърчаване на износа в Южна Корея доведоха страната до бърз икономически растеж

Правителството предоставя различни стимули за насърчаване на износителите с цел да се реализира икономически ръст, воден от износа

Експортът на страната нараства от 87 млн. щ.д. през 1963 г., 17,5 млрд. през 1980 г., като  достига рекордните 573 млрд. щ.д. през 2014 г., сочи анализ, направен от Анна Кършовска, директор Дирекция „Застраховане“ към БАЕЗ

>>>
 

експорт > пазари


Йоран Свенсон: Трябва да се забрани изречението „българска му работа“

Президентът на Българо-Скандинавска камара и консул на Швеция в България на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, каза: Нямате нужда да се извинявате, че сте българи. Напротив.

"Българският бизнес трябва да има самочувствието, че знае потенциала си, какви продукти предлага и какви дългосрочни планове има за 10 години напред", смята Йоран Свенсон.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 2 от 11
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер