експорт > пазари


БАЕЗ предлага защита от търговски рискове на над 300 български износители

Илиян Райчев – изпълнителен директор на БАЕЗ, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че в бизнеса винаги има риск и че мястото на БАЕЗ е да минимизира този риск

"Ползвайки застраховките на БАЕЗ, бизнесът повишава конкурентоспособността си", казва Илиян Райчев

>>>
 

експорт > пазари


Когато говорим за експорт, всяка компания трябва да предлага качество, гъвкавост и бързина

Ангел Ангелов, управител на Джи И Фармасютикълс, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че на Запад има правила и те се спазват

"Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не", казва Ангел Ангелов.

>>>
 

коментари > анализи


Предприемачи оценяват ролята на дигитализацията в своите компании като решаваща

Анкета на Германо-Българската индустриално-търговска камара, с главен управител д-р Митко Василев, показва,  че по отношение на актуалното ниво на дигитализация, ръководствата на над половината от запитаните 59 фирми отговарят, че то е над средното

Резултатите оборват тезата, че по-високата степен на дигитализация води до освобождаване на персонал.

>>>
 

експорт > пазари


Имаме висококачествени вина и трябва да сме горди с продукта Made in Bulgaria

Цветелина Николова, управляващ директор на „Платиниум брандс“ и „Катаржина естейт“, на конференцията на Exporter.bg „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, за потенциала на българското вино и къде е България на световната винена сцена

„Стъпваме на международните пазари с желание и увереност и се опитваме с реални дегустации да покажем, как винопроизводството се е развило и можем да сме конкурентни с всяка една държава“, каза още тя.

>>>
 

експорт > пазари


Заместник-министър Любен Петров: Бизнесът трябва да се обединява, за да е конкурентен на външните пазари

Предлагането на продукцията на повече български производители под една марка ще отвори нови пазари и ще удовлетвори високите изисквания на чуждестранните партньори по отношение на количество и качество, заяви Любен Петров на конференцията “Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от сайта exporter.bg

„Българският експорт тряба да бъде стимулиран да превишава импорта, за да можем всички да живеем малко или повече по-добре“, смята Любен Петров.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 6 от 13
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер