Интервюта

коментари > интервюта


Коронавирусът ще пренареди българския пазар на вино

Известният български сомелиер Георги Михов пред exporter.bg за въздействието на пандемията върху ресторантьорския и винарския бизнеси в Бълтария

„В дългосрочен план нещата ще зависят от влиянието на световната икономическа криза върху България. Сигурно е, че ще има стагнация, която ще измести пазара на вино от по-скъпи към по-евтини вина“, прогнозира Георги Михов.


>>>
 

коментари > интервюта


Легендарната полска водка, покорила българския пазар

Андрей Христов - импорт-експорт директор на „Платинум Брандс“, през exporter.bg за това как много бързо и успешно водка Extra Zytnia стана силно разпознаваема марка на българския пазар

„Всички любители на водка у нас я свързват с високо качество и то на достъпна цена. По наши наблюдения с гордост може да твърдим, че сме на едно от първите места на най-продаваните водки в България“, казва Андрей Христов.


>>>
 

коментари > интервюта


Галина Нифору: Балканският винен форум вече е запазена марка за качеството на балканското вино

„От тук нататък ще надграждаме и ще се стремим към още по-голяма видимост и разпознаваемост на бранда Балканско вино, казва в интервю за exporter.bg Галина Нифору, директор и основател на Балканският международен винен конкурс и фестивал (BIWCF)

„Нека софиянци се почувстват горди от своя първи градски винен фестивал, а участниците да се радват на нови почитатели на вината им“, отбелязва в интервюто още тя.

>>>
 

коментари > интервюта


Панайот Филипов: Основната мисия на БАЕЗ е да стимулира българския износ и да намали риска на компаниите при осъществяване на тяхната дейност

Изпълнителният директор на Българската агенция за експортно застраховане (БАЕЗ) пред exporter.bg за това, че все по-голям брой български компании се обръщат към БАЕЗ за осигуряване на застрахователно покритие при работа на отложено плащане

„Целта на агенцията е са осигури на българските компании адекватни решения за осъществяване на търговската им дейност, да бъде пълноценен партньор при управлението на риска, да насърчава разширяването на бизнеса им на нови пазари, чрез поделяне на риска, както и да гарантира сигурността на техните вземания. БАЕЗ осъществява подкрепа на компании в приоритетни за икономиката на страната отрасли“, казва Панайот Филипов.

>>>
 

коментари > интервюта


Васил Райчев: Струва си да пробиеш на Запад със собствени  брандове, защото модата е продукт с висока добавена стойност

Известният моден предприемач, който е консултант на спортната марка Flair, пред exporter.bg: За да влезеш на европейския пазар на модата, който е ултраконкурентен, ще трябва да го направиш със силно оптимизирани разходи, добра стратегия и ново визионерско модерно мислене

„За да пробият успешно и се установят на международния подиум, българските марки за облекла и обувки трябва да заложат на опита на хора, които разбират от дистрибуция на мода”, казва Васил Райчев.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 1 от 22
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер