Интервюта

коментари > интервюта


Галина Нифору: Балканският винен форум вече е запазена марка за качеството на балканското вино

„От тук нататък ще надграждаме и ще се стремим към още по-голяма видимост и разпознаваемост на бранда Балканско вино, казва в интервю за exporter.bg Галина Нифору, директор и основател на Балканският международен винен конкурс и фестивал (BIWCF)

„Нека софиянци се почувстват горди от своя първи градски винен фестивал, а участниците да се радват на нови почитатели на вината им“, отбелязва в интервюто още тя.

>>>
 

коментари > интервюта


Панайот Филипов: Основната мисия на БАЕЗ е да стимулира българския износ и да намали риска на компаниите при осъществяване на тяхната дейност

Изпълнителният директор на Българската агенция за експортно застраховане (БАЕЗ) пред exporter.bg за това, че все по-голям брой български компании се обръщат към БАЕЗ за осигуряване на застрахователно покритие при работа на отложено плащане

„Целта на агенцията е са осигури на българските компании адекватни решения за осъществяване на търговската им дейност, да бъде пълноценен партньор при управлението на риска, да насърчава разширяването на бизнеса им на нови пазари, чрез поделяне на риска, както и да гарантира сигурността на техните вземания. БАЕЗ осъществява подкрепа на компании в приоритетни за икономиката на страната отрасли“, казва Панайот Филипов.

>>>
 

коментари > интервюта


Васил Райчев: Струва си да пробиеш на Запад със собствени  брандове, защото модата е продукт с висока добавена стойност

Известният моден предприемач, който е консултант на спортната марка Flair, пред exporter.bg: За да влезеш на европейския пазар на модата, който е ултраконкурентен, ще трябва да го направиш със силно оптимизирани разходи, добра стратегия и ново визионерско модерно мислене

„За да пробият успешно и се установят на международния подиум, българските марки за облекла и обувки трябва да заложат на опита на хора, които разбират от дистрибуция на мода”, казва Васил Райчев.

>>>
 

коментари > интервюта


Георги Михов разшири географията на винените изложения в България

Известният български сомелиер пред exporter.bg за това, че макар и бавно, все повече хора в България започват осъзнато да избират и търсят вино.

Първото издание на Sommelier Market Veliko Tarnovo 2019 показа, че в България има разнообразие от вина, които обаче са трудно достъпни за масовия потребител, който пазарува в големите вериги, отбелязва Георги Михов.

>>>
 

коментари > интервюта


Георги Михов: В света на виното елегантността измести мощността

Известният български сомелиер, част от журито на  Мундус Вини 2019, пред exporter.bg за тенденциите при вината, очертали се по време на престижния международен конкурс, и за първото винено изложение Sommelier Market Veliko Tarnovo 2019, което той организира в старопрестолния град

„Въпрос на време е Китай да стане конкурент на държави като Австралия, Чили и Южна Африка, които предлагат вина с добро съотношение цена – качество“, прогнозира Георги Михов.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 1 от 21
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер