Банер
Интервюта

експорт > пазари


Мариана Печеян: Изделията, които правим, отиват директно на световния пазар с надписа „Произведено в България“

Известната българска бизнес дама пред exporter.bg за това как са станали част от едно семейство с американската компания Kennametal

“В България нямаме секторни политики. За всеки отрасъл трябва да има визия кои са приоритетните пазари и как родните компании да стъпят там”, казва Мариана Печеян.



>>>
 

експорт > пазари


Таня Аврамова: Трябва да се работи цялостно за повишаване имиджа на България като винена държава

Експорт мениджърът на семейна винарна Братанов пред exporter.bg: Важно е да се търсят посланици на българското вино сред местните хора, за да можем да заемем подобаващо място на рафта или във винения лист.

„Ако успяваме да продаваме дори малки количества от скъпите си вина на престижни места, това би помогнало и за продажбите на по-достъпните вина“, казва Таня Аврамова.

>>>
 

експорт > пазари


Еми Маринова: Дегустацията в Лондон позволи да покажем разнообразието на сортове в България, както и старанията на малките производители към висококачествени вина

Експортният директор на Винарска изба Шато Бургозоне, пред exporter.bg: Посетителите бяха много впечатлени, че вината са висококачествени, изключително от собствени лозя, в повечето случаи с ръчно брано грозде и ниски добиви.

„Идеята за общ бранд на асоциацията би била интересна за в бъдеще, но засега е реално да започнем с общ представящ асоциацията стикер на всяка бутилка“, смята Еми Маринова.

>>>
 

експорт > пазари


Милица Зикатанова: Консуматорите на вина в Лондон са се наситили на Франция и Италия, те искат да опитат нови тероари и нови сортове

Мениджърът "Маркетинг и продажби" във Винарска изба Вила Мелник, пред exporter.bg за това, че българските изби трябва да бъдат  съюзници на английския пазар, преди да могат да си позволят да станат конкуренти

„Гостите на дегустацита в Лондон ни казаха, че има да извървим дълъг път, преди да заличим репутацията на българските вина от преди 20-30 години като скромни и евтини“, споделя Милица Зикатанова.

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: Очаквам през 2017 г. АПС Груп да има по-добри експортни резултати в сравнение с 2016 г.

Генералният директор на фирмата пред exporter.bg за технологичните и организационни промени, които текат в дружеството

„Добре изнасяме в САЩ, в Европа, имаме добри позиции в Южна Америка. Трябва да поработим повече в Далечния Изток, тъй като пазарът, специално китайският, е много голям, но доста специфичен“, казва Дочо Стайков.


>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 3 от 19
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер