Банер
Интервюта

 

за ценители > винен бизнес


Инж. Милко Цветков: Етнографският комплекс до избата ще бъде напълно готов за 2019 г., когато Пловдив ще е културна столица на Европа

Собственикът на Винарска изба Вила Юстина пред exporter,bg за това, че на 1-ви март започва първия етап от изграждането на уникалното етнографско селище в близост до избата

На 23-ти февруари, по време на изложенията Винария и Агра, предстои официалното откриване на козефермата в село Устина.


>>>
 

експорт > пазари


Йоргос Диамантопулос: Има раздвижване на българския строителен пазар

Управляващият директор на „Дионисомарбле-България“ EООД пред exporter.bg за изминалата 2016 г. и очакванията през 2017 г.

„Най-големият пазар за нашия врачански камък е Китай. На второ място е гръцкия, а на трето българския. Наша продукция отива за строителни обекти в България“, казва Йоргос Диамантопоулос.


>>>
 

експорт > пазари


Димитър Янчев: Айгер създава продукти с висока добавена стойност и предлага иновативни решения, изцяло разработени от български инженери

За успеха, ролята на иновациите и цената да спечелиш доверието на световните лидери в бранша, разговаряме с управителя на „Айгер Инженеринг“ Димитър Янчев

“Нашият бизнес не е масов, ние произвеждаме специфични инженерни продукти, като всеки проект е различен, всеки клиент е различен”, споделя г-н Янчев пред  Exporter.bg

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: APS има потенциала да заеме едно от челните места в света в производството на термо принтери

Генералният директор на APS Group в специално интервю за еxporter.bg за това, инвестицията от 3 млн. евро ще доведе до ще доведе до производство на нови изделия и стъпване на нови пазари

„В България има достатъчно находчиви хора, с опит и с хъс за работа, които биха могли, образно казано, да разбият някои стени“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

компании > инвеститори


Стефан Стайков: Моята дългосрочна визия е индустриалните зони да се утвърдят като предпочитано място за работа, както за инвеститорите, така и за хората, които търсят добра работна среда

Изпълнителният директор на Национална компания Индустриални зони пред exporter.bg за това как да се спечели и съхрани доверието на чуждите инвеститори

„Нашата мисия е да убедим инвеститорите, независимо дали са български, или чуждестранни, че позиционирайки се на територията на индустриалните зони в страната ни, те биха били успешни. Един от нашите най-успешни инвеститори само след една година на производствена дейност вече удвоява своя бизнес. Няма по – добра реклама за инвестициите в България и за нашата компания от успеха на самите инвеститори“, казва Стефан Стайков.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 5 от 19
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер