Интервюта

 

за ценители > винен бизнес


Инж. Милко Цветков: Етнографският комплекс до избата ще бъде напълно готов за 2019 г., когато Пловдив ще е културна столица на Европа

Собственикът на Винарска изба Вила Юстина пред exporter,bg за това, че на 1-ви март започва първия етап от изграждането на уникалното етнографско селище в близост до избата

На 23-ти февруари, по време на изложенията Винария и Агра, предстои официалното откриване на козефермата в село Устина.


>>>
 

експорт > пазари


Йоргос Диамантопулос: Има раздвижване на българския строителен пазар

Управляващият директор на „Дионисомарбле-България“ EООД пред exporter.bg за изминалата 2016 г. и очакванията през 2017 г.

„Най-големият пазар за нашия врачански камък е Китай. На второ място е гръцкия, а на трето българския. Наша продукция отива за строителни обекти в България“, казва Йоргос Диамантопоулос.


>>>
 

експорт > пазари


Димитър Янчев: Айгер създава продукти с висока добавена стойност и предлага иновативни решения, изцяло разработени от български инженери

За успеха, ролята на иновациите и цената да спечелиш доверието на световните лидери в бранша, разговаряме с управителя на „Айгер Инженеринг“ Димитър Янчев

“Нашият бизнес не е масов, ние произвеждаме специфични инженерни продукти, като всеки проект е различен, всеки клиент е различен”, споделя г-н Янчев пред  Exporter.bg

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: APS има потенциала да заеме едно от челните места в света в производството на термо принтери

Генералният директор на APS Group в специално интервю за еxporter.bg за това, инвестицията от 3 млн. евро ще доведе до ще доведе до производство на нови изделия и стъпване на нови пазари

„В България има достатъчно находчиви хора, с опит и с хъс за работа, които биха могли, образно казано, да разбият някои стени“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

компании > инвеститори


Стефан Стайков: Моята дългосрочна визия е индустриалните зони да се утвърдят като предпочитано място за работа, както за инвеститорите, така и за хората, които търсят добра работна среда

Изпълнителният директор на Национална компания Индустриални зони пред exporter.bg за това как да се спечели и съхрани доверието на чуждите инвеститори

„Нашата мисия е да убедим инвеститорите, независимо дали са български, или чуждестранни, че позиционирайки се на територията на индустриалните зони в страната ни, те биха били успешни. Един от нашите най-успешни инвеститори само след една година на производствена дейност вече удвоява своя бизнес. Няма по – добра реклама за инвестициите в България и за нашата компания от успеха на самите инвеститори“, казва Стефан Стайков.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 7 от 21
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер