Банер
Винен бизнес

за ценители > винен бизнес


Избират сомелиер №1 на България

За седми път Българската асоциация на сомелиерите провежда националния конкурс съвместно с изба Катаржина Естейт

Една от целите на конкурса е да се ползват уменията на най-добрите сомелиери за промотиране на българските вина в други държави по време на международни конкурси, симпозиуми и изложения

>>>
 

за ценители > винен бизнес


Катаржина Естейт открива гроздобера с арт пленер

Виното на една от най-награждаваните наши изби в чужбина вдъхнови български творци

Красотата на Катаржина Естейт и изключителните й вина ще намерят своето превъплъщение в цветен рисунък, приложен върху 10 бъчви, кутии и бутилки за вино.

>>>
 

за ценители > винен бизнес


Балканският Сент Емилион

И в Стоби, както в прочутата френска винарска област, са вадели камъни и са правели вина

Амбициите на една от най-модерните изби в Македония са да стане балканската Напа Вали

>>>
 

за ценители > винен бизнес


Българско вино е №1 на Балканите

Бин 41, Мерло 2008 на Винарска изба Санта Сара спечели балканската надпревара с 400 вина от региона

Международното жури връчи общо 23 златни медала, 10 от които на представители на български изби. 7 гръцки, 3 словенски и 2 македонски вина, което е 6 % от всички представени в състезанието, също се окичиха със злато

>>>
 

за ценители > винен бизнес


Трябва да има бранд “Балканско вино”

Галина Нифору, директор на  Тhе Balkans International Wine Competition, пред exporter.bg за това как балканските вина могат да станат забележим световен играч

 

Обединяване е ключовата дума за успеха на идеята за общ балкански бранд и мисля, че балканските винопроизводители са узряли вече за прилагането й, смята Галина Нифору

>>>
 
<< Начало < Предишна 31 32 33 34 35 36 Следваща > Последна >>

Страница 33 от 36
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер