за ценители > винен бизнес
Избират сомелиер №1 на България

|
За седми път Българската асоциация на сомелиерите провежда националния конкурс съвместно с изба Катаржина Естейт
Една от целите на конкурса е да се ползват уменията на най-добрите сомелиери за промотиране на българските вина в други държави по време на международни конкурси, симпозиуми и изложения
|
|
>>>
|
|
за ценители > винен бизнес
Катаржина Естейт открива гроздобера с арт пленер

|
Виното на една от най-награждаваните наши изби в чужбина вдъхнови български творци
Красотата на Катаржина Естейт и изключителните й вина ще намерят своето превъплъщение в цветен рисунък, приложен върху 10 бъчви, кутии и бутилки за вино.
|
|
>>>
|
за ценители > винен бизнес
Балканският Сент Емилион

|
И в Стоби, както в прочутата френска винарска област, са вадели камъни и са правели вина
Амбициите на една от най-модерните изби в Македония са да стане балканската Напа Вали
|
|
>>>
|
за ценители > винен бизнес
Българско вино е №1 на Балканите

|
Бин 41, Мерло 2008 на Винарска изба Санта Сара спечели балканската надпревара с 400 вина от региона
Международното жури връчи общо 23 златни медала, 10 от които на представители на български изби. 7 гръцки, 3 словенски и 2 македонски вина, което е 6 % от всички представени в състезанието, също се окичиха със злато
|
|
>>>
|
за ценители > винен бизнес
Трябва да има бранд “Балканско вино”

|
Галина Нифору, директор на Тhе Balkans International Wine Competition, пред exporter.bg за това как балканските вина могат да станат забележим световен играч
Обединяване е ключовата дума за успеха на идеята за общ балкански бранд и мисля, че балканските винопроизводители са узряли вече за прилагането й, смята Галина Нифору
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 31 32 33 34 35 36 Следваща > Последна >>
|
Страница 33 от 36 |