Банер
Пазари

експорт > пазари


За шестте месеца от началото на годината България увеличава общия износ за трети страни и ЕС с 15.8%, спрямо същия период на 2016 г.

През периода януари - юни 2017 г. от България са изнесени стоки общо на стойност  25 131.3 млн. лв.

Общото външнотърговско салдо (износ FOB - внос CIF) е отрицателно през периода януари - юни 2017 г. и е на стойност 3 306.0 млн. лева.

>>>
 

експорт > пазари


Износът на България за ЕС се увеличава с 10.8% за първите пет месеца на 2017 г. спрямо същия период на 2016 г.

Той е в размер на 13 283.0 млн. лева

Основни търговски партньори на България са Германия, Италия, Румъния, Гърция, Франция и Белгия, които формират 68.9% от износа за държавите - членки на ЕС.

>>>
 

експорт > пазари


25.4 % ръст на българския износ за трети страни през януари - юни 2017 г. спрямо същия период на миналата година

Експортът за този период е на стойност 8 798.8 млн. лева

Основни търговски партньори на България са Турция, Китай, Руската федерация, Сърбия, Египет и бившата югославска република Македония, които формират 51.4% от износа за трети страни.

>>>
 

експорт > пазари


България изнася най-много електротехника и електроника, горива и електроенергия, машини и апарати

Българският износ през 2016 г., измерен в евро, бележи абсолютен рекорд от 23,6 млрд. евро. Спрямо базовата 2001 г. увеличението е 4 пъти.

Стоката с най-голям стойностен обем в експортната ни листа е катодната мед, въпреки спадащия износ и загубата на пазарни позиции. Следват леки горива, средно тежки горива, пшеница и медикаменти. Тази 5 стоки формират 15,1% от износа ни.

>>>
 

експорт > пазари


В Гърция най-често изнасяме оборудване за хотели и всичко, свързано с туристическия бизнес – храни, бързооборотни стоки, текстил

„Българските фирми подхождат с все по-голяма увереност и самочувствие към гръцкия пазар“, казва Мария Бояджиева-Гунели, ръководител СТИВ в Гърция

„За първи път от няколко години в първите десет експортни стоки за Гърция присъстват храни, докато преди бяха електроенергията, ишлеме, дървен материал, т.е. повече стоки с ниска добавена стойност“, отбелязва тя в интервю за economic.bg

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 1 от 55
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер