Пазари

експорт > пазари


Стокообменът между България и Япония през първото полугодие на 2018 г. отбелязва 40% ръст и надхвърля 100 млн. щ.д.

Заместник - министър Александър Манолев: Има възможности за навлизане на редица български продукти на японския пазар, като вина, млечни продукти, розово масло, рибни продукти и др.

Организираме бизнес форум с Япония в началото на 2019 г.

>>>
 

експорт > пазари


Южнокорейската търговска компания Encyiks&Human Group Co., Ltd. подготвя износ на български продукти от хранително-вкусовата промишленост на стойност 300 млн. щ.д. за азиатския пазар

Encyiks&Human Group Co., Ltd. е ексклузивен дистрибутор в Азия на български продукти като минерална вода, млечни продукти и пробиотици, органични продукти, кашкавал и сирене, лавандулово масло и продукти, базирани на розово масло от български компании

Министър Караниколов:  Това е поредният пример за положителното развитие на българо-корейските търговско-икономически отношения през последната година, в резултат на съвместните усилия на двете страни.

>>>
 

експорт > пазари


Над 15% ръст на търговията с Германия през 2018 година

За първите осем месеца на 2018 г. двустранният стокообмен с Германия е в размер на 5,496 млрд. евро

Заместник-министър Лилия Иванова: а периода януари – август 2018 г. износът ни за Германия също отбелязва ръст от 19.1%. и достига 2,846 млрд. евро, спрямо същия период на 2017 г.

>>>
 

експорт > пазари


Exporter.bg награди най-добрите малки и средни фирми в експорта

Александър Манолев, заместник-министър на икономиката: 2017 година беше една от най-успешните по отношение на износа, отбелязахме значителен за последните години ръст от 15%.

„В Топ 10 на експортните ни пазари има само една държава извън ЕС – съседна Турция, което показва, че родните производители се налагат на най-конкурентния пазар - този на ЕС“, каза още Манолев, който връчи големите награди в конкурса “Експортьор на годината” 2017.

>>>
 

експорт > класации


Лемприер Уул ЕООД спечели голямата награда “Експортьор на годината” за 2017 г.

“Експортьор на годината” за Най-динамично развиваща се компания в експорта за 2017 г. стана Кремио ЕАД, а носител на наградата за Устойчивост на развитие е Марица Олио АД.

Патрон на събитието за шеста поредна година бе Министерството на икономиката, а спонсори – Онкор ООД и Българската агенция за експортно застраховане (БАЕЗ) ЕАД.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 7 от 87
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер