експорт > пазари
Експерт: Българският мебелен бранш измества турските доставки и oтчacти итaлиaнcĸия мeбeлeн бизнec нaй-вeчe нa peгиoнaлнитe пaзapи

|
Вce пoвeчe бългapcĸи фиpми взeмaт дoгoвopи в eвpoпeйcĸи cтpaни зa цялocтнo oбзaвeждaнe основно на вepиги xoтeли, oфиcи, коментира иĸoнoмиcтът Лъчeзap Бoгдaнoв
Изнocът нa Бългapия зa EC нaмaлявa c пoчти 8% пpeз пъpвoтo пoлyгoдиe.
|
|
>>>
|
|
експорт > пазари
Момчил Ройнев: В тези тежки за българския бизнес времена, защитата на вземанията е в основата на успешното управление на експортните бизнес начинания

|
Изпълнителният директор на Българската агенция за експортно застраховане ЕАД пред exporter.bg за това как БАЕЗ в сегашната трудна икономическа ситуация продължава активно да провежда политиката на държавата за подпомагане на националните износители и националния бизнес като цяло в условията на пандемия
„БАЕЗ застана зад своите настоящи и бъдещи клиенти, като запази и надгради подхода, при който осигурява застрахователно покритие и предоставя възможност на фирмите да работят при условия на отложено плащане“, казва Момчил Ройнев.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Има прекомерна концентрация сред водещите по стойност стоки в експорта ни

|
Диверсификацията на пазарите е един от проблемите пред износа ни
Прекомерната концентрация е опасна, защото всяко смущение във функционирането на купувача води до подобно по размер смущение в работата на българския доставчик. Това е и най-големият риск в периода на икономически ограничения, породени от COVID 19.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Българската агенция за експортно застраховане ЕАД осигурява разширяване на застрахователното покритие срещу политически риск при износ

|
Важно решение от страна на БАЕЗ ЕАД е осигуряване на застрахователно покритие по вече сключени застрахователни договори и бъдещи такива срещу краткосрочен вътрешен търговски риск, чрез включване на неплатежоспособност и забава на плащане, причинени от кризата с Ковид –19
Застраховката на търговски вземания е инструмент за намаляване на междуфирмената задлъжнялост в страната.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Най-важният пазар за български стоки през 2019 г. е Германия

|
Този пазар формира 14,8% от целия ни износ, при това – с положителен търговски баланс от почти половин милиард щ.д.
Следват Румъния 8.7%, Италия 7.4% (за първи път от години имаме отрицателен търговски баланс с Италия), Турция 7.2, Гърция 6.8, Франция, 3.8, Белгия 2.9, Китай 2.7, Испания 2.7, Холандия 2.5. Тези 10 партньора са пазар за 59.6% от износа.
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>
|
Страница 8 от 110 |