Банер
Експорт

експорт > пазари


България изнася най-много електротехника и електроника, горива и електроенергия, машини и апарати

Българският износ през 2016 г., измерен в евро, бележи абсолютен рекорд от 23,6 млрд. евро. Спрямо базовата 2001 г. увеличението е 4 пъти.

Стоката с най-голям стойностен обем в експортната ни листа е катодната мед, въпреки спадащия износ и загубата на пазарни позиции. Следват леки горива, средно тежки горива, пшеница и медикаменти. Тази 5 стоки формират 15,1% от износа ни.

>>>
 

експорт > пазари


В Гърция най-често изнасяме оборудване за хотели и всичко, свързано с туристическия бизнес – храни, бързооборотни стоки, текстил

„Българските фирми подхождат с все по-голяма увереност и самочувствие към гръцкия пазар“, казва Мария Бояджиева-Гунели, ръководител СТИВ в Гърция

„За първи път от няколко години в първите десет експортни стоки за Гърция присъстват храни, докато преди бяха електроенергията, ишлеме, дървен материал, т.е. повече стоки с ниска добавена стойност“, отбелязва тя в интервю за economic.bg

>>>
 

експорт > пазари


Българският износ за Германия е съставен от машини и съоръжения, облекла, както и продукти на автомобилната индустрия

Идеята ни е да създадем нов мост на комуникация между българските и немските малки и средни предприятия, казва Стефан Йонков

„През 2016 г. имаме рекорден стокообмен с Германия от 6,6 млрд. евро, което поставя Германия на първо място като външнотърговски партньор на България“, отбелязва търговският ни представител в Берлин в интервю за Kmeta.bg


>>>
 

експорт > пазари


За трета поредна година Клубът на експортьора към exporter.bg се срещна с търговските представители на България в чужбина

Това се случи в София Тех Парк, в рамките на Годишната среща на Министерството на икономиката с бизнеса

И тази година между фирмите от Клубът на експортьора и нашите търговски посланици в чужбина се стигна до директни контакти и обмен на информация за пазарите в страните от Европейския съюз и извън него.


>>>
 

експорт > пазари


Българска фирма експортира български бизнес опит и бизнес уроци в пет държави

Стоян Дренски, мениджър бизнес развитие в „Училище за бизнес компетенции“ ЕООД, пред exporter.bg за отворената платформа за мобилно учене (OMLP)

„Тя се появи в отговор на нуждата на европейския бизнес от фокусирани, практически знания за оцеляване, поднесени по достъпен начин“, казва Стоян Дренски


>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 3 от 41
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер