Банер
Експорт

експорт > международни изложения


България спечели 7 медала от един от най-престижните конкурси за спиртни напитки в света

74 международни експерти от 23 националности оценяваха спиртните напитки. Близо 40 процента от изпратените мостри на алкохолни напитки от България получиха медали.

4 златни и 3 сребърни медала грабна страната ни от един от най-известните световни конкурси за спиртни напитки в света - Spirits Selection by Concours Mondial de Bruxelles, съобщиха организаторите.


>>>
 

експорт > пазари


Ангел Ангелов: До момента в Европа няма такова предприятие като нашето, което само да опакова готовите таблетки

Управителят на „Джи И Фармасютикълс“ ООД пред exporter.bg за инвестициите в предприятието и за това, което го прави силно конкурентно

„Плановете на компанията за 2016-а включват опаковането на 68 млн. блистера, което ще покрие 75% от капацитета и пускането в експлоатация на още 2 опаковъчни линии“, разкри Ангел Ангелов.


>>>
 

експорт > пазари


Инж. Емил Шаранков: Българската металургия работи в условията на много силна конкурентна среда и външен натиск

Изпълнителният директор на ВМВ-Метал ЕООД пред exporter.bg за това, че опастността от вноса на евтин метал от Китай, не е отминала

„Европейският парламент потвърди решението си да не дава на Китай статут на пазарна икономика. Този път България имаше активна позиция в Брюксел по този въпрос“, отбелязва инж. Емил Шаранков.

>>>
 

експорт > пазари


Предвид мащабите на италианския пазар препоръчително за българските малки и средни предприятия е прилагането на нишов маркетинг, насочен към много специфичен и ясно дефиниран пазарен сегмент

„Другите възможности са фокусирането на първоначалните усилия към определена област на Италия с най-голям потенциал за продажба на продукта или обединяване на усилията за навлизане на пазара с други български производители от бранша“, казва в специално интервю за exporter.bg Надежда Иванова, търговско-икономически съветник в СТИВ – Рим.

„Намаляването на разполагаемия доход на домакинствата и най-вече на средната класа дава възможност за внос в Италия на потребителски стоки на цена по-ниска от средните равнища на пазара“, отбелязва Надежда Иванова.

>>>
 

експорт > пазари


Петър Петров: Стремим се  да бъдем иновативни и да вкарваме нови услуги

Консултантът по мениджмънт на „Гопет Транс“ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, каза: Гордеем се, че бяхме първата компания, която започна да развива железопътния интермодален транспорт в България.

"Битката за пазари и клиенти в Европа е изключителна. Постоянно нови и нови компании навлизат в нашия сектор, чуждестранни компании, които се опитват да се настанят на нашия пазар и да завземат определени обеми от работата ни", отбелязва Петър Петров.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 9 от 40
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер