Банер
Експорт

експорт > пазари


Надежда Иванова - СТИВ Рим, спечели приза за най-добър търговски представител на България за 2015 година

Ценното отличие беше връчено от Любен Петров,  заместник-министър на икономиката

Конкурсът се организира от Българската търговско-промишлена палата съвместно с Министерство на икономиката, а Голямата награда - бронзова статуетка „ХЕРМЕС” и Грамота, се връчват за шеста поредна година.

>>>
 

експорт > пазари


Кирил Вътев: Защо сме на челните места в света по експорт на зърно, на първо място по експорт на слънчоглед, а пък внасяме месо и мляко?

Собственикът на месопреработвателно предприятие „Тандем“ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, попита: Как да се конкурираме навън, когато вътрешното потребление пада?

"Основното предимство на нашите западни конкуренти е собствена суровина и собствен контрол. В момента българското месопреработване е изцяло зависимо от вноса на суровини и цените на месото на международните пазари", казва Кирил Вътев.

>>>
 

експорт > пазари


Инж. Евгени Дракалийски: Основните фактори да сме конкурентни са цена, качество и срок на доставка

Търговският директор на ВМВ Метал на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това как успяват да се преборят с международната конкуренция и как увеличават експорта си

„Ние сме най-голямата леярна в Европа, според нашите партньори“, казва инж. Дракалийски.

>>>
 

експорт > пазари


Ангел Ангелов: Шансът на малките и средни предприятия на външните пазари е да спазват правилата

Управителят на „Джи И Фармасютикълс“ пред exporter.bg за правилата в бизнеса и конкурентоспособността на българските фирми на чуждите пазари

„Ако малките и средни фирми предложат продукт, гарантират качеството, което се очаква, гарантират гъвкавост и успеят да дадат малко по-ниска цена, не драстичнo по-ниска, тогава имат всички шансове на външните пазари“, казва Ангел Ангелов.

>>>
 

експорт > пазари


Най-голямото предизвикателство пред бизнеса за следващите две години, според самите износители, е подобряване на навиците на плащане на техните клиенти

Анна Кършовска, директор Дирекция „Застаховане“ към БАЕЗ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че застраховането на кредитни рискове е уникален инструмент, който повишава конкурентоспособността на износителите на външните пазари

"Данните, които ви предоставих са свързани с начина и морала на плащане на компании от Европа. Те посочват, че търговският кредит (отсроченото плащане) се налага все повече, като дори се удължават не само договорените, но и реалните срокове на плащане", каза Анна Кършовска

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 10 от 40
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер