финанси > европейски пари


Защо купуваме машини, лозя и бъчви, ако не инвестираме в пазара и не даваме пари за реклама

Радослав Радев, търговски директор на Ловико Сухиндол и  Винарска изба Стамболово, пред exporter.bg за мярката “Промоции в трети страни”

Според Радев мярката не е особено атрактивна, защото позволява да се правят промоции на отделни региони, но не може да се акцентира върху производители и върху отделни марки

>>>
 
<< Начало < Предишна 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Следваща > Последна >>

Страница 28 от 36
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер