Коментари

коментари > интервюта


Коронавирусът ще пренареди българския пазар на вино

Известният български сомелиер Георги Михов пред exporter.bg за въздействието на пандемията върху ресторантьорския и винарския бизнеси в Бълтария

„В дългосрочен план нещата ще зависят от влиянието на световната икономическа криза върху България. Сигурно е, че ще има стагнация, която ще измести пазара на вино от по-скъпи към по-евтини вина“, прогнозира Георги Михов.


>>>
 

коментари > интервюта


Легендарната полска водка, покорила българския пазар

Андрей Христов - импорт-експорт директор на „Платинум Брандс“, през exporter.bg за това как много бързо и успешно водка Extra Zytnia стана силно разпознаваема марка на българския пазар

„Всички любители на водка у нас я свързват с високо качество и то на достъпна цена. По наши наблюдения с гордост може да твърдим, че сме на едно от първите места на най-продаваните водки в България“, казва Андрей Христов.


>>>
 

коментари > анализи


Киберзастраховането - нещо нетрадиционно, нещо предизвикателно

Мария Велева, изпълнителен директор на Застрахователeн брокер Балкан АД: От все по-широк обществен интерес е въпросът с киберзастраховане

Спореед нея киберрисковете влизат в приоритетите на застрахователите и те все повече работят с брокери, за да идентифицират къде е рискът за клиента.


>>>
 

коментари > анализи


Проучване на глобалната консултантска компания McKinsey: Дигиталната икономика в България расте с над 2.5 пъти по-бързо, отколкото в петте големи пазара в ЕС

Зам.-министър Лилия Иванова: Средногодишният темп на нарастване на добавената стойност в ИКТ сектора в страната за последните 10 години е над 25%

"България има всички шансове да трансформира икономиката си в цифрова, така че да увеличи конкурентоспособността си и да се нареди сред лидерите в региона", отбелязва Лилия Иванова.

>>>
 

коментари > анализи


Национално проучване: За последните 3 години над 56% от фирмите са инвестирали средства в дигитализация

Според 68% от компаниите дигитализацията вече е допринесла за подобряването на качеството на произвежданите от тях стоки или предоставяните услуги, показва проучване на БТПП

Благодарение на дигитализацията при 43% от фирмите се отчита по-малко количество използвани ресурси, а увеличение на продадената продукция има при около една трета от тях - 32%.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 1 от 21
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер