Банер
Коментари

експорт > пазари


Южна Корея е най-активен потребител на системата на експортно застраховане

След създаването на Корейската корпорация за експортно застраховане, нивото на използване на експортно застраховане рязко се увеличава до 21,7% средно годишно през 2003-2004 г. и нараства до 37,8% през 2009 г.

Анализ на Анна Кършовска за икономическия растеж на Южна Корея, вследствие на политиката на правителството за насърчаване на експорта, специално предоставен на exporter.bg.

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: APS има потенциала да заеме едно от челните места в света в производството на термо принтери

Генералният директор на APS Group в специално интервю за еxporter.bg за това, инвестицията от 3 млн. евро ще доведе до ще доведе до производство на нови изделия и стъпване на нови пазари

„В България има достатъчно находчиви хора, с опит и с хъс за работа, които биха могли, образно казано, да разбият някои стени“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

компании > инвеститори


Стефан Стайков: Моята дългосрочна визия е индустриалните зони да се утвърдят като предпочитано място за работа, както за инвеститорите, така и за хората, които търсят добра работна среда

Изпълнителният директор на Национална компания Индустриални зони пред exporter.bg за това как да се спечели и съхрани доверието на чуждите инвеститори

„Нашата мисия е да убедим инвеститорите, независимо дали са български, или чуждестранни, че позиционирайки се на територията на индустриалните зони в страната ни, те биха били успешни. Един от нашите най-успешни инвеститори само след една година на производствена дейност вече удвоява своя бизнес. Няма по – добра реклама за инвестициите в България и за нашата компания от успеха на самите инвеститори“, казва Стефан Стайков.

>>>
 

експорт > пазари


Успешните политики за насърчаване на износа в Южна Корея доведоха страната до бърз икономически растеж

Правителството предоставя различни стимули за насърчаване на износителите с цел да се реализира икономически ръст, воден от износа

Експортът на страната нараства от 87 млн. щ.д. през 1963 г., 17,5 млрд. през 1980 г., като  достига рекордните 573 млрд. щ.д. през 2014 г., сочи анализ, направен от Анна Кършовска, директор Дирекция „Застраховане“ към БАЕЗ

>>>
 

експорт > пазари


Предвид мащабите на италианския пазар препоръчително за българските малки и средни предприятия е прилагането на нишов маркетинг, насочен към много специфичен и ясно дефиниран пазарен сегмент

„Другите възможности са фокусирането на първоначалните усилия към определена област на Италия с най-голям потенциал за продажба на продукта или обединяване на усилията за навлизане на пазара с други български производители от бранша“, казва в специално интервю за exporter.bg Надежда Иванова, търговско-икономически съветник в СТИВ – Рим.

„Намаляването на разполагаемия доход на домакинствата и най-вече на средната класа дава възможност за внос в Италия на потребителски стоки на цена по-ниска от средните равнища на пазара“, отбелязва Надежда Иванова.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 4 от 16
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер