Банер
Коментари

експорт > пазари


Най-голямото предизвикателство пред бизнеса за следващите две години, според самите износители, е подобряване на навиците на плащане на техните клиенти

Анна Кършовска, директор Дирекция „Застаховане“ към БАЕЗ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че застраховането на кредитни рискове е уникален инструмент, който повишава конкурентоспособността на износителите на външните пазари

"Данните, които ви предоставих са свързани с начина и морала на плащане на компании от Европа. Те посочват, че търговският кредит (отсроченото плащане) се налага все повече, като дори се удължават не само договорените, но и реалните срокове на плащане", каза Анна Кършовска

>>>
 

експорт > пазари


БАЕЗ предлага защита от търговски рискове на над 300 български износители

Илиян Райчев – изпълнителен директор на БАЕЗ, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че в бизнеса винаги има риск и че мястото на БАЕЗ е да минимизира този риск

"Ползвайки застраховките на БАЕЗ, бизнесът повишава конкурентоспособността си", казва Илиян Райчев

>>>
 

експорт > пазари


Когато говорим за експорт, всяка компания трябва да предлага качество, гъвкавост и бързина

Ангел Ангелов, управител на Джи И Фармасютикълс, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че на Запад има правила и те се спазват

"Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не", казва Ангел Ангелов.

>>>
 

коментари > анализи


Предприемачи оценяват ролята на дигитализацията в своите компании като решаваща

Анкета на Германо-Българската индустриално-търговска камара, с главен управител д-р Митко Василев, показва,  че по отношение на актуалното ниво на дигитализация, ръководствата на над половината от запитаните 59 фирми отговарят, че то е над средното

Резултатите оборват тезата, че по-високата степен на дигитализация води до освобождаване на персонал.

>>>
 

експорт > пазари


Имаме висококачествени вина и трябва да сме горди с продукта Made in Bulgaria

Цветелина Николова, управляващ директор на „Платиниум брандс“ и „Катаржина естейт“, на конференцията на Exporter.bg „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, за потенциала на българското вино и къде е България на световната винена сцена

„Стъпваме на международните пазари с желание и увереност и се опитваме с реални дегустации да покажем, как винопроизводството се е развило и можем да сме конкурентни с всяка една държава“, каза още тя.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 5 от 16
Банер

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер