Коментари

компании > инвеститори


Стефан Стайков: Моята дългосрочна визия е индустриалните зони да се утвърдят като предпочитано място за работа, както за инвеститорите, така и за хората, които търсят добра работна среда

Изпълнителният директор на Национална компания Индустриални зони пред exporter.bg за това как да се спечели и съхрани доверието на чуждите инвеститори

„Нашата мисия е да убедим инвеститорите, независимо дали са български, или чуждестранни, че позиционирайки се на територията на индустриалните зони в страната ни, те биха били успешни. Един от нашите най-успешни инвеститори само след една година на производствена дейност вече удвоява своя бизнес. Няма по – добра реклама за инвестициите в България и за нашата компания от успеха на самите инвеститори“, казва Стефан Стайков.

>>>
 

експорт > пазари


Успешните политики за насърчаване на износа в Южна Корея доведоха страната до бърз икономически растеж

Правителството предоставя различни стимули за насърчаване на износителите с цел да се реализира икономически ръст, воден от износа

Експортът на страната нараства от 87 млн. щ.д. през 1963 г., 17,5 млрд. през 1980 г., като  достига рекордните 573 млрд. щ.д. през 2014 г., сочи анализ, направен от Анна Кършовска, директор Дирекция „Застраховане“ към БАЕЗ

>>>
 

експорт > пазари


Предвид мащабите на италианския пазар препоръчително за българските малки и средни предприятия е прилагането на нишов маркетинг, насочен към много специфичен и ясно дефиниран пазарен сегмент

„Другите възможности са фокусирането на първоначалните усилия към определена област на Италия с най-голям потенциал за продажба на продукта или обединяване на усилията за навлизане на пазара с други български производители от бранша“, казва в специално интервю за exporter.bg Надежда Иванова, търговско-икономически съветник в СТИВ – Рим.

„Намаляването на разполагаемия доход на домакинствата и най-вече на средната класа дава възможност за внос в Италия на потребителски стоки на цена по-ниска от средните равнища на пазара“, отбелязва Надежда Иванова.

>>>
 

експорт > пазари


Йоран Свенсон: Трябва да се забрани изречението „българска му работа“

Президентът на Българо-Скандинавска камара и консул на Швеция в България на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, каза: Нямате нужда да се извинявате, че сте българи. Напротив.

"Българският бизнес трябва да има самочувствието, че знае потенциала си, какви продукти предлага и какви дългосрочни планове има за 10 години напред", смята Йоран Свенсон.

>>>
 

експорт > пазари


Кирил Вътев: Защо сме на челните места в света по експорт на зърно, на първо място по експорт на слънчоглед, а пък внасяме месо и мляко?

Собственикът на месопреработвателно предприятие „Тандем“ на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, попита: Как да се конкурираме навън, когато вътрешното потребление пада?

"Основното предимство на нашите западни конкуренти е собствена суровина и собствен контрол. В момента българското месопреработване е изцяло зависимо от вноса на суровини и цените на месото на международните пазари", казва Кирил Вътев.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 8 от 20
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер