Коментари

експорт > пазари


България е №1 в Европа по брой пчелни семейства, отглеждани по биологичен начин, и в челните места по производство на биологичен мед

Петко Симеонов, председател на Сдружение за биологично пчеларство и член на Българска Асоциация Биопродукти, пред exporter.bg за производството и потреблението на биологичен пчелен мед в България, за проблемите в сектора и възможностите за развитие.

Внос от Китай и Украйна сваля изкупната цена на меда. На вътрешния пазар почти няма разлика в цената на едро между конвенциалния и биологичен мед.

>>>
 

експорт > пазари


Йоран Свенсон: Дългосрочност, ясни правила и ускоряване на реформите във всички сфери, са факторите, които привличат чуждите инвеститори в България

Президентът на Българо-Скандинавската търговска камара пред exporter.bg за търговските взаимоотношения между България и страните от Скандинавския регион, както и за предизвикателствата пред бизнеса

Швеция е най-силният търговски партньор от скандинавските страни. Износът на България за Швеция през 2015 г. е в размер на 297.3 млн.лв. и бележи ръст от 8.9% спрямо 2014 г. Вносът е 317.8 млн.лв.  и също отбелязва ръст от 8.5%.


>>>
 

коментари > анализи


Информационните и телекомуникационни технологии, производството и услугите са трите сектора, привлекли най-големи инвестиции в България през 2015 г.

Предимно местни играчи доминират силно на пазара на сливания и придобивания (М&A) в България през последната година.

Една от най-стратегическите за българския пазар сделки през 2015 г. е продажбата на "Дурапак" АД на британската DS Smith Plc за 341,5 млн. долара, сочи анализът на Ernst & Young.

>>>
 

експорт > пазари


Дионисомарбле България изнася прочутия врачански камък в Китай, вдига обемите за Европа

Йоргос Диамантопулос, управляващ директор на компанията, пред exporter.bg за това, че трябва да се придобиват нови находища,     защото старите не могат да се експлоатират до безкрай

Дионисомарбле България ООД продава 70 % от продукцията си в Китай, а останалите 30 % - като суровина и готова продукция, през компанията и нейните български клиенти се реализират в Европа.


>>>
 

 

експорт > пазари


Д-р Митко Василев: В Германия малките и средни предприятия са гръбнакът на икономиката, към това би трябвало да се стремим и в България

Главният управител на Германо-Българската индустриално-търговска камара пред exporter.bg за внушителният ръст при износа на родна продукция на германския пазар и за рекордния търговски обмен между България и Германия

„Немският пазар е заситен. Атрактивни пазарни ниши трудно могат да се открият. Българските компании трябва не да търсят ниши, а да пробиват на пазара със силни конкурентноспособни продукти“, смята д-р Митко Василев.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 9 от 19
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер