Коментари

експорт > пазари


Дионисомарбле България изнася прочутия врачански камък в Китай, вдига обемите за Европа

Йоргос Диамантопулос, управляващ директор на компанията, пред exporter.bg за това, че трябва да се придобиват нови находища,     защото старите не могат да се експлоатират до безкрай

Дионисомарбле България ООД продава 70 % от продукцията си в Китай, а останалите 30 % - като суровина и готова продукция, през компанията и нейните български клиенти се реализират в Европа.


>>>
 

 

експорт > пазари


Д-р Митко Василев: В Германия малките и средни предприятия са гръбнакът на икономиката, към това би трябвало да се стремим и в България

Главният управител на Германо-Българската индустриално-търговска камара пред exporter.bg за внушителният ръст при износа на родна продукция на германския пазар и за рекордния търговски обмен между България и Германия

„Немският пазар е заситен. Атрактивни пазарни ниши трудно могат да се открият. Българските компании трябва не да търсят ниши, а да пробиват на пазара със силни конкурентноспособни продукти“, смята д-р Митко Василев.

>>>
 

експорт > пазари


Петър Петров: Предоставяме качествени услуги, сравними с тези на големите световни компании

Консултантът по мениджмънт на Гопет Транс ЕООД разкрива пред exporter.bg кое прави компанията силна на външните пазари

„Въпреки сериозните предизвикателства и нарастващата конкуренция, успяхме да запазим темповете на развитие и да привлечем доста нови клиенти“, казва Петър Петров

>>>
 

за ценители > винен бизнес


Милица Зикатанова: Мелнишкият регион изживява ренесанс в лозарството и винарството

Милица Зикатанова, мениджър "Маркетинг и продажби" във Винарска изба Вила Мелник, пред exporter.bg за картата с винени маршрути в Мелнишки регион

„Преимуществото на Мелнишкия регион е, че цените в туристическия сектор – хотели, ресторанти, спа, екскурзии - все още са в пъти по-ниски от тези в Гърция“, казва Милица Зикатанова.

>>>
 

експорт > пазари


Известен моден предприемач създаде стопанство, в което отглежда билки

Васил Райчев пред exporter.bg за това какво преживява градският човек, когато отиде на село и започне, освен с другия си бизнес, да се занимава и със земеделие

“Предприемачът трябва да открива нови територии”, казва човекът, който бе сред пионерите в търговията с маркови дрехи в България след 10-ти ноември 1989 г.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 10 от 20
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер