експорт > пазари


Когато говорим за експорт, всяка компания трябва да предлага качество, гъвкавост и бързина

Ангел Ангелов, управител на Джи И Фармасютикълс, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че на Запад има правила и те се спазват

"Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не", казва Ангел Ангелов.

Бих искал да се фокусирам върху преимуществата, които позволяват на компаниите да извършват успешна експортна дейност.

На първо място това е качеството на продукцията. На Запад има правила и те се спазват. Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не.

Всяка компания трябва да притежава, особено когато говорим за експорт, гъвкавост и бързина. Също така, осигуряване на навременна информация към своите клиенти. В Европа това е основополагащо за добро бизнес партньорство. Липсата на информация поражда съмнения и недоверие.

И не на последно място, това са разумните цени на нашите продукти. Но в никакъв случай не трябва да бъдат най-ниските. Защото навсякъде в Европа манталитетът е такъв, че щом е евтино, значи нещо не е както трябва, има някакъв компромис.

(Екип на exporter.bg посети Джи И Фармасютикълс в Ботевград. Очаквайте интервю с Ангел Ангелов, управител на компанията)

Снимка: Божидар Марков

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер