експорт > пазари
Когато говорим за експорт, всяка компания трябва да предлага качество, гъвкавост и бързина
|
Ангел Ангелов, управител на Джи И Фармасютикълс, на конференцията „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от exporter.bg, за това, че на Запад има правила и те се спазват
"Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не", казва Ангел Ангелов.
|
Бих искал да се фокусирам върху преимуществата, които позволяват на компаниите да извършват успешна експортна дейност.
На първо място това е качеството на продукцията. На Запад има правила и те се спазват. Качеството там се дели на два критерия – или е да, или е не. Няма сив сектор. Един продукт или се приема, или не.
Всяка компания трябва да притежава, особено когато говорим за експорт, гъвкавост и бързина. Също така, осигуряване на навременна информация към своите клиенти. В Европа това е основополагащо за добро бизнес партньорство. Липсата на информация поражда съмнения и недоверие.
И не на последно място, това са разумните цени на нашите продукти. Но в никакъв случай не трябва да бъдат най-ниските. Защото навсякъде в Европа манталитетът е такъв, че щом е евтино, значи нещо не е както трябва, има някакъв компромис.
(Екип на exporter.bg посети Джи И Фармасютикълс в Ботевград. Очаквайте интервю с Ангел Ангелов, управител на компанията)
Снимка: Божидар Марков
|