бизнес > бизнес и медии


Марк Бениоф купува Time Magazine за $190 млн.

Главният изпълнителен директор на софтуерния гигант Salesforce ще финализира сделката до 30 дни

"Семейство Бениофит ще държат Time като семейна инвестиция", коментира редакторът на изданието Едуард Фелсентал.

Главният изпълнителен директор на Salesforce Марк Бениоф и съпругата му Лин Бениоф купуват Time Magazine от Meredith Corp., съобщава CNN.

Сделката е за $190 млн. и ще бъде финализирана до 30 дни.

"Сем. Бениоф ще държат Time като семейна инвестиция", коментира редакторът на изданието Едуард Фелсентал и допълни, че изданието няма да има връзка с бизнеса на Salesforce, софтуерната компания на Марк Бениоф, основана през 1999 г.

"Силата на "Тайм" винаги е била в уникалните му истории, разказващи за хората и проблемите, които засягат всички ни и свързват всички ни. Лин и аз няма да имаме никаква оперативна отговорност за списанието, а само ще сме в ролята на настойници на тази историческа и иконична марка", заяви пред CNN Марк Бениоф.

Покупката на Time напомня за сделката по закупуването на The Washington Post от Джеф Безос за 250 млн. долара. Тогава за първи път технологичен гуру влезе в издателския бизнес.

Покупката на Post беше отделена от ролята на Безос като главен изпълнителен директор на Amazon.

Бениоф, който е на 246-о място в списъка на милиардерите на Bloomberg, обещава подобно споразумение с Time.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер