коментари > интервюта


Легендарната полска водка, покорила българския пазар

Андрей Христов - импорт-експорт директор на „Платинум Брандс“, през exporter.bg за това как много бързо и успешно водка Extra Zytnia стана силно разпознаваема марка на българския пазар

„Всички любители на водка у нас я свързват с високо качество и то на достъпна цена. По наши наблюдения с гордост може да твърдим, че сме на едно от първите места на най-продаваните водки в България“, казва Андрей Христов.


Визитка

Андрей Христов е импорт-експорт директор на „Платинум Брандс“, дистрибуторска компания за вина и високоалкохолни напитки. Завършил е бакалаварска степен „Политически науки“ в НБУ и има магистърска степен по МИО в УНСС. Работил е в държавната администрация, а от 2011 година работи на мениджърски позиции във винарския и алкохолен бранш. Владее френски и английски език.

Г-н Христов, през 80-те и 90-те години на миналия век Extra Zytnia е била в Топ 3 на водките в Европа и добре позната в България. Как успяхте да я възродите на българския пазар и да я направите отново една от най-продаваните водки у нас?

- Extra Zytnia е емблематична полска водка, която се произвежда още от 60-те години на 20-и век. Преди 1989-та година тя е внасяна на българския пазар и е била добре позната.

Extra Zytnia - емблематична полска водка, която се произвежда още от 60-те години на 20-и век.

От 2012 година фирма Платинум Брандс ЕООД е ексклузивен дистрибутор на водката за България и за кратко време успяхме отново да я наложим много успешно на нашия пазар.

Extra Zytnia се наложи като отличен продукт на достъпна цена. Доста бързо и с много работа на нашия търговски екип успяхме много добре да наложим водката в търговската мрежа в цялата страна и в момента марката е силно разпознаваема.

Хората от 45 години нагоре, които още помнят Extra Zytnia като един много качествен продукт, не пропускат да си я купят. Само те ли обаче?

- Водката се приема изключително добре на пазара не само от хората от 45 години нагоре. Всички любители на водка в България я свързват с високо качество и то на достъпна цена. Това я направи една от най-предпочитаните водки, която се наложи сред лидерите в продажбата на водка в страната.

Extra Zytnia е водката, коята най-бързо и най-силно се наложи на българския пазар? Можем ли  да кажем, че е в Топ 3 на най-продаваните водки в България към момента?

- Extra Zytnia се разпространява в цялата страна чрез повечето основни дистрибутори и търговски вериги, с които работим. Водката се продава в стотици по-големи и по-малки търговски обекти в цялата страна. По наши наблюдения с гордост може да твърдим, че сме на едно от първите места на най-продаваните водки в България.

Какви ръстове на продажбите отбелязва Extra Zytnia през годините и какви са очакванията Ви за 2020 г.?

- Всяка година успяваме да реализираме много добри ръстове на продажби. През последните години Extra Zytnia стъпи здраво на пазара и завоювахме много сериозни позиции в този сегмент. През 2020 година имаме амбицията да продължим да я развиваме и налагаме на нашия пазар.

Благодаря за това интервю!

Димитър Дженев









 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер