коментари > интервюта
Легендарната полска водка, покорила българския пазар
|
Андрей Христов - импорт-експорт директор на „Платинум Брандс“, през exporter.bg за това как много бързо и успешно водка Extra Zytnia стана силно разпознаваема марка на българския пазар
„Всички любители на водка у нас я свързват с високо качество и то на достъпна цена. По наши наблюдения с гордост може да твърдим, че сме на едно от първите места на най-продаваните водки в България“, казва Андрей Христов.
|
Визитка
Андрей Христов е импорт-експорт директор на „Платинум Брандс“, дистрибуторска компания за вина и високоалкохолни напитки. Завършил е бакалаварска степен „Политически науки“ в НБУ и има магистърска степен по МИО в УНСС. Работил е в държавната администрация, а от 2011 година работи на мениджърски позиции във винарския и алкохолен бранш. Владее френски и английски език.
Г-н Христов, през 80-те и 90-те години на миналия век Extra Zytnia е била в Топ 3 на водките в Европа и добре позната в България. Как успяхте да я възродите на българския пазар и да я направите отново една от най-продаваните водки у нас?
- Extra Zytnia е емблематична полска водка, която се произвежда още от 60-те години на 20-и век. Преди 1989-та година тя е внасяна на българския пазар и е била добре позната.
Extra Zytnia - емблематична полска водка, която се произвежда още от 60-те години на 20-и век.
|
От 2012 година фирма Платинум Брандс ЕООД е ексклузивен дистрибутор на водката за България и за кратко време успяхме отново да я наложим много успешно на нашия пазар.
|
Extra Zytnia се наложи като отличен продукт на достъпна цена. Доста бързо и с много работа на нашия търговски екип успяхме много добре да наложим водката в търговската мрежа в цялата страна и в момента марката е силно разпознаваема.
Хората от 45 години нагоре, които още помнят Extra Zytnia като един много качествен продукт, не пропускат да си я купят. Само те ли обаче?
- Водката се приема изключително добре на пазара не само от хората от 45 години нагоре. Всички любители на водка в България я свързват с високо качество и то на достъпна цена. Това я направи една от най-предпочитаните водки, която се наложи сред лидерите в продажбата на водка в страната.
Extra Zytnia е водката, коята най-бързо и най-силно се наложи на българския пазар? Можем ли да кажем, че е в Топ 3 на най-продаваните водки в България към момента?
- Extra Zytnia се разпространява в цялата страна чрез повечето основни дистрибутори и търговски вериги, с които работим. Водката се продава в стотици по-големи и по-малки търговски обекти в цялата страна. По наши наблюдения с гордост може да твърдим, че сме на едно от първите места на най-продаваните водки в България.
Какви ръстове на продажбите отбелязва Extra Zytnia през годините и какви са очакванията Ви за 2020 г.?
- Всяка година успяваме да реализираме много добри ръстове на продажби. През последните години Extra Zytnia стъпи здраво на пазара и завоювахме много сериозни позиции в този сегмент. През 2020 година имаме амбицията да продължим да я развиваме и налагаме на нашия пазар.
Благодаря за това интервю!
Димитър Дженев
|