коментари > анализи
Пазаруването като шопинг експириънс

|
Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник, пред exporter.bg за онлайн продажбите на компютърна техника
За българина да отиде и да си купи нещо, е малък ритуал. Има някакъв шопинг експириънс в цялата работа. При другото просто кликваш с мишката. Може да е по-делово, по-удобно и дори по-евтино, но го няма преживяването от пазаруването, казва Георги Кисьов
|
Вече и в България навлизат електронните магазини. Дали в най-близко време ще отхапят сериозен дял от пазара на продажби на компютърна техника у нас? „В Германия такъв тип магазини са изключително развити. Там много неща се купуват онлайн. В България все още има едно скептично, подозрително отношение към онлайн магазините и то най-вече по отношение на покупки, които надхвърлят определена сума“, коментира пред exporter.bg Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник. Според него това е така, защото компютърът все пак е нещо, което не се купува всеки ден. Едно е да си купуваш фланелки и ризи, съвсем друго е компютър. „Но все пак има тенденция електронните магазини да се увеличават. Ние зареждаме една съществена част от тях. Това, което обаче наблюдаваме и по резултатите на нашата дистрибуторска фирма, е че основните продажби засега се намират в ритейл магазините“, подчертава Георги Кисьов. И допълва, че за българина да отиде и да си купи нещо, е малък ритуал. Има някакъв шопинг експириънс в цялата работа. При другото просто кликваш с мишката. Може да е по-делово, по-удобно и дори по-евтино, но го няма преживяването от пазаруването. (Цялото интервю на Димитър Дженев с Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник, четете на страницата Непублични компании)
|