експорт > пазари
Имаме висококачествени вина и трябва да сме горди с продукта Made in Bulgaria
|
Цветелина Николова, управляващ директор на „Платиниум брандс“ и „Катаржина естейт“, на конференцията на Exporter.bg „Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, за потенциала на българското вино и къде е България на световната винена сцена
„Стъпваме на международните пазари с желание и увереност и се опитваме с реални дегустации да покажем, как винопроизводството се е развило и можем да сме конкурентни с всяка една държава“, каза още тя.
|
|
>>>
|
|
експорт > пазари
Заместник-министър Любен Петров: Бизнесът трябва да се обединява, за да е конкурентен на външните пазари
|
Предлагането на продукцията на повече български производители под една марка ще отвори нови пазари и ще удовлетвори високите изисквания на чуждестранните партньори по отношение на количество и качество, заяви Любен Петров на конференцията “Made in Bulgaria – предимство или недостатък“, организирана от сайта exporter.bg
„Българският експорт тряба да бъде стимулиран да превишава импорта, за да можем всички да живеем малко или повече по-добре“, смята Любен Петров.
|
|
>>>
|
коментари > анализи
Информационните и телекомуникационни технологии, производството и услугите са трите сектора, привлекли най-големи инвестиции в България през 2015 г.
|
Предимно местни играчи доминират силно на пазара на сливания и придобивания (М&A) в България през последната година.
Една от най-стратегическите за българския пазар сделки през 2015 г. е продажбата на "Дурапак" АД на британската DS Smith Plc за 341,5 млн. долара, сочи анализът на Ernst & Young.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Д-р Митко Василев: В Германия малките и средни предприятия са гръбнакът на икономиката, към това би трябвало да се стремим и в България
|
Главният управител на Германо-Българската индустриално-търговска камара пред exporter.bg за внушителният ръст при износа на родна продукция на германския пазар и за рекордния търговски обмен между България и Германия
„Немският пазар е заситен. Атрактивни пазарни ниши трудно могат да се открият. Българските компании трябва не да търсят ниши, а да пробиват на пазара със силни конкурентноспособни продукти“, смята д-р Митко Василев.
|
|
>>>
|
коментари > анализи
И в агросектора, както при горивата, цените вървят надолу
|
Заради богатите реколти през последните няколко години са нараснали складовите запаси по цял свят. В резултат са паднали и цените, и доходите на фермерите.
Намалените разходи на фермерите негативно се отразяват върху печалбата на участниците в други, зависещи от тях, отрасли като търговията със семена, препарати и селскостопанско оборудване
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 11 12 13 14 15 16 17 18 Следваща > Последна >>
|
Страница 12 от 18 |